Jump to content

[SP] Voetbalcoach - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

Het is ook een beetje langs mijzelf gegaan, maar de deadline was een paar minuten geleden. Helaas maar 1 inzending binnen.

Nieuwe deadline: 5 maart 20:45 uur. Dan begint de tweede wedstrijd van de Laatste 16, dus een mooi begin dan lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    18

  • Crazy-Ghost

    10

  • NandroDavids

    8

  • Guardian1980

    5

Deze contest is nooit echt gestart, omdat het bij 1 inzending is gebleven. En 1 iemand die het tegen zichzelf opneemt, daar is natuurlijk niks aan. Zeker niet gezien de tijd die het voor mij zou kosten alles bij te houden (ondanks dat het maar 1 deelnemer is). Of het volgend jaar weer terugkomt weet ik niet. Tenslotte, als er nu maar 1 deelnemer komt, waarom zou er volgend jaar dan meer zijn?

Bij deze dan de vraag: wat kan ik anders doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

@Hierboven; het is allang opgehouden.

@Kloep: wat je beter kan doen? Tja, het idee ziet er goed uit. Ik denk echter dat je hiermee beter de Eredivisie kan nemen. Van elke club 1 speler (in totaal 18 clubs, dus 11 basisspelers en 7 wissels). De eerste drie speelronden gewoon oefen, zodat iedereen nog van spelers kan veranderen. Veel leuker, haha!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel dat ik bij een nieuwe versie wil mee doen.

Ik ben alleen bang dat bijna iedereen het zelfde team maakt.

>>> Door Thundercover: Dubbelpost voor je verwijderd. ;)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Visser. Eredivisie was ik ook eerst van plan, maar omdat het seizoen al ver was besloot ik als een soort testje de CL te doen. Kijken of er animo was bijvoorbeeld. Ik was van plan om bij een hoge opkomst komend seizoen de Eredivisie te pakken. :)

Een volgende editie. Tjah, ik kan het doen. Maar het kost erg veel tijd, ook om het voor te bereiden. En zo veel voorbereiding als er uiteindelijk 1 inzending komt, daar heb ik geen zin in. Maar als er meer inzendingen komen, kan ik er zeker naar kijken, alleen lukt dat niet meer voor dit weekend. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maak anders een inschrijvinstopic als er genoeg hebben ingeschreven kan je het pas voorbereiden. Dus als je weet dat er genoeg mee doen.

Maar komt er dan niet 1 team die iedereen heeft. Een soort van: het ideale team..

En die 7 wisselsspelers worden wss dan spelers van de minst goede clubs. Of ben je verplicht te wisselen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat iedereen hetzelfde team kiest, je hebt zo veel keus en iedereen verwacht weer net iets anders van de spelers.

Je bent niet verplicht te wisselen. Maar stel, je hebt een verdediger van FC Groningen. Deze spelen uit tegen Ajax, dan is het niet verstandig deze op te stellen. Kun je beter je aanvaller van RKC ofzo nemen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...