Crazy-Ghost Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2013 Count. Me in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KaufmanCabs Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik doe ook mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 wanneer beginnen we? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Uit het hoofdtopic: De transferperiode sluit op 2 september 2013. Ik heb wel even de tijd nodig om de juiste selecties erin te zetten. Je kunt je selectie nog aanpassen tot maandag 9 september. Daarna staat je selectie vast. Volgende week is het speelronde 5, die telt nog niet mee. De week daarna is er geen competitie. Daarna (vrijdag 13 september) begint speelronde 6, dat is de eerste speelronde die meetelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Heb alle punten van basisspelers maar even zelf opgeteld, aangezien ik mijn punten niet kan zien bij de deelnemers haha. Misschien omdat het nog niet officieel is begonnen? Noujaa, 47 punten totaal. Geen idee of dat goed is of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Klopt inderdaad, zodra de deadline is verstreken zet ik de teams van iedereen pas in het systeem. Ik houd het namelijk geheim, zodat je niet bij anderen kan kijken. Of 47 punten klopt weet ik ook niet, want ook ik heb het nergens in het systeem staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2013 Selectie doorgegeven aan Kloep, dus enkel nog een medische keuring en dan op naar de groepsfoto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2013 Weinig inzendingen? Waar zijn de voetballiefhebbers gebleven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2013 Waar zijn de voetballiefhebbers gebleven? Meldt zich. Maar gezien de toekomst denk ik niet dat ik altijd genoeg tijd heb om mij hier in te verdiepen, en dan is de keuze voor mij duidelijk: Geen deelname. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2013 Daarvoor heb je een basiselftal die wordt ingezet als je geen elftal voor een bepaalde speelronde inzendt. Gelukkig maar, want ik vergeet het vast wel eens om iets in te sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2013 Zo, mijn selectie en basiselftal zijn ook definitief ingestuurd Crazy-Ghost, Mania-92, Thundercover en Visser23, succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2013 Andersom bedoel je :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2013 Op de valreep nog net een aanmelding van Dutchy3010 binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2013 Op de valreep nog net een aanmelding van Dutchy3010 binnen. Ach, een vrouw... dat kan nooit serieuze concurrentie zijn als het om sportkennis gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2013 Let the trashtalk begin! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.