Jump to content

Hoe duur = GTA-SA voor de PC?


iRico

Recommended Posts

Welkom op het forum GTA.SA!

De prijs van deze game verschilt natuurlijk per winkel, dus dat zul je even op moeten zoeken. Al zeg ik je dat het niet meer moet kosten dan 10 euro. In principe is ook elke grote aanbieder (winkel) betrouwbaar.

De versies die Basssss hierboven heeft gepost zijn voor de PC. Als je hem voor een ander platform wilt, dien je dus ook een andere versie aan te schaffen. De prijs van deze versies blijft echter 10 euro of minder.

Als je nog vragen hebt, horen we het graag!

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Houdt er wel even rekening mee dat gedownloade versies, van Steam of Direct2Drive, veelal niet compatibel zijn met multiplayermods zoals SA-MP of MTA.

Oke.Ik denk dat ik ff naar Dixons ga da is ook in de buurt bij mij en goedkoop :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Houdt er wel even rekening mee dat gedownloade versies, van Steam of Direct2Drive, veelal niet compatibel zijn met multiplayermods zoals SA-MP of MTA.

Ik heb San Andreas op de PC via Steam aangeschaft (ongeveer twee maanden geleden) en het werkt prima i.c.m. MTA. SA-MP heb ik er nooit mee geprobeerd.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...