Die Hard Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ik ben terug van het eten. Of er zit dus zowel een 1, een 2 en een 3 in de code, of de twee 1en staan goed. Ik stel voor dat we van de 3 die op de laatste plek staat, een 2 maken. De rest laten we staan. Als we er dan een witte pin bij krijgen weten we dat de 2 erin staat en kunnen we die met een cijfer omwisselen. Als volgende code stel ik dus voor: 1 - 3 - 1 - 1 - 2.
Die Hard Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 LET OP, HIER GAAN WE. De code is 1 - 3 - 1 - 1 - 2.
Cabyon Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Houden jullie wel rekening met wie die vrijstelling krijgt?
thebig Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Heb alles even doorgelezen. Goed werk met de andere code, jongens. Ook prachtig dat jullie meteen de juiste geraden hebben, dan hebben we nog 100 euro extra. Ik kan nu wel meedoen met gokken, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn.
thebig Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Houden jullie wel rekening met wie die vrijstelling krijgt? Ik denk niet dat we er rekening mee houden. En aangezien dat we nu al 2 cijfers goed hadden met de vorige code, lijkt het me dat de vrijstelling al zo goed als verdeeld is. Het zal niet lang meer duren voor de vijfcijferige code gekraakt is, denk ik.
thebig Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ok, even redeneren (voor mezelf, als jullie al zo ver waren). Eerste code was 11223. Daar waren 3 cijfers juist, maar foute plaats. Bij 13113 zijn er 2 dingen perfect juist. De eerste en het laatste cijfer zijn fout, dat was bij de eerste code zo. Dus die 311 in het midden, daar zijn er 2 van juist. Verder moet er ook minimum én maximum één 2 in de code zitten. Die staat op de eerste, de tweede of de laatste plaats.
Recommended Posts