thebig Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 3 cijfers idd nandro. Maar als je niet meet post weten we niet meer. Of is het foutief? Vanaf nu met namen idd
Kloep Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 3 cijfers idd nandro. Maar als je niet meet post weten we niet meer. Of is het foutief? Vanaf nu met namen idd Gaat dat werken dan? Deden we net namelijk ook al.
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Met namen lijkt me lastig. Er wordt continu doorgepost, dus dat wordt makkelijk over het hoofd gezien. Daarnaast kan iemand plotseling offline gaan, waardoor wij zitten te wachten, andere mensen het recht in eigen hand nemen, dubbele posts gaan maken, etc.
Kloep Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Heb je een beter idee? Ik denk toch echt dat het kan gaan werken, mits iedereen zich er aan houdt. Anders stellen we gewoon 3 mensen aan die ervoor gaan, dan hebben we die eerste drie alvast. Dan kunnen we morgen die 4 cijfers doen, en zaterdag de 5 cijfers.
Die Hard Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Dat is een hele goede. Ik ben hier sowieso tot een uur of half 1/1 uur. Ik wil best samen met twee anderen tot die tijd proberen om de eerste code te kraken.
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Oke, wie blijven hier vannacht nog het langst wakker? Zullen we afspreken dat die drie het kraken van de eerste code op zich nemen? Morgen zien we wel verder met de tweede.
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 I'm in too. Ben er voorlopig nog wel.
Kloep Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik meld me daar ook wel voor aan dan. De rest mag dan dus niet posten! En 1 van de drie personen moet het voortouw nemen. Dus zeggen wat we gaan gokken, en wie wat zegt.
Die Hard Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik neem wel het voortouw. $NeoSyp$ en Kloep staan me bij, met zijn drieën proberen we het te kraken. Hebben anderen daar hele erge problemen mee? Het voorkomt dat er heel veel geld uit de prijzenpot verdwijnt...
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Die Hard $NeoSyp$ Kloep Dit zijn dan dus de mensen die voorlopig gaan gokken. Aan de anderen: dreigen mag, maar laat het raden van cijfers even over aan dit drietal.
thebig Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Het lijkt me het beste voorlopig. En ik kan toch niet de hele nacht opblijven. Eventueel morgen wel tot 1u ofzo
Kloep Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Laat dreigen ook maar zitten, straks gebeurd dat weer tussen het gokken door..
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Degene die dat doet is óf de Mol, óf gewoon ongelofelijk dom.
Recommended Posts