Jump to content

1ste goede banner[GTA_SA]

Recommended Posts

Geplaatst:

Hehe, voor de eerste keer is het gelukt om een gemiddeld plaatje te maken want veel bij mij mislukt(zie me sign onder aan maar)

Maar deze die ik nu heb is veel beter graag reactie`s en opmerkingen wat beter kan!

post-135856-0-82592500-1360596529.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

gemiddeld.....

ik vind je sign dan beter... lol

Edit: speciaal voor caybon

Het enige wat ik niet mooi vind zijn de letters voor de rest is die gaaf

EDIT: ik bedoel dit niet als sarcasme

Bewerkt: door Agent_Smith

Heb je dan tips ik begin net met photoshop namelijk.

EDIT:Me Sign heb k van internet alleen heb ik me naam erin gezet.

Bewerkt: door GTA.SA

Beginnerswerk, om eerlijk te zijn. Het is een achtergrond waarop twee renders zijn gepakt met een tekst. Ik denk dat deze tut je kan helpen om beter te worden in Photoshop. Speur ook eens dat subforum af naar beginnerstutorials, die zijn goed geschreven en vaak komen daar ook nog mooie signatures uit ook. Even nog wat andere tutorials die ik je aanraad: klik, klik en klik. Succes!

gemiddeld.....

ik vind je sign dan beter... lol

Misschien is het voor GTA_SA beter om een stevig onderbouwde mening te geven dan deze post waaruit ik niks meer kan opmaken dan een spottende toon jegens de maker. Geef een goede reactie, of geef geen, alsjeblieft.

EDIT: Ik zie dat je de banner hebt bijgevoegd. Dat kan natuurlijk ook, maar is niet echt praktisch. Wat wel praktisch is om het uploaden via een zgn. image sharer. Ik gebruik imgur, maar Photobucket en TinyPic werken ook prima. ;)

Bewerkt: door Cabyon

Ain't bad. Niet een hoogstandje wat signatures betreft, maar ziet er niet slecht uit. De letters zijn mooi, maar zien er nog wat gemaakt uit (ik neem aan dat je ze ook zelf getekend hebt?). In dat geval zou ik alle letters nog even omranden en wat diepte geven om ze wat minder gemaakt te doen lijken.

Je kunt nog altijd meer dan ik met Photoshop :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Nou, ik zou eerst eens goed een paar tuts volgen om het helemaal recht te krijgen. Dan even experimenteren en dan heb je misschien wel een echt goed werk :tu:

Geplaatst:

Ah, supergoed! Wat tof om een nieuwe GFX'er-in-wording te zien verschijnen! :tu: En dan nog wel starten in Photoshop ook, je houdt wel van een beetje uitdaging begrijp ik?

Je banner is het "begin van het begin", dat is te zien, en zo moeten we er ook naar kijken. En als ik dat doe, dan zie ik dat je op de goeie weg bent. Positionering van de renders (plek waarop je de personen hebt geplakt) is niets op aan te merken.

Wat betreft uitsnedes, effecten en dergelijke raad ik je aan eens stap voor te stap te gaan proberen met de tutorials hierboven door Cabyon aangegeven. Ik ben benieuwd naar je volgende banner die ongetwijfeld het resultaat wordt als je klaar bent met de eerste tutorial!

Geplaatst:

Niet te lang geleden heb ik ook mijn eerste voorzichtige stapjes op GFX-gebied gezet. Het is gewoon een kwestie van veel doen en alles uitproberen. Zowel hier op het forum als elders op internet vind je leuke tutorials, je moet enkel even kijken of die te doen zijn met jouw versie van Photoshop. Wat ik zelf heel belangrijk vind is creativiteit; ik probeer als ik iets maak juist om origineel te zijn, out-of-the-box zeg maar. Heel veel succes met je volgende creaties.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...