Jump to content

Show je PC


THE_GAME_MEN!

Recommended Posts

EDIT: Vanmorgen op m'n verjaardag gekregen: Razer eXactMat + eXactRest; muismat en polssteun :bier:

De Razer zit nog in de verpakking, maar hier de foto's:

RoL0

Niet om je de lol te bederven ofzo, maar polssteunen schijnen juist slechter te zijn om RSI tegen te gaan, dat is ook met polssteunen van toetsenborden zo, je polsen moeten juist vrij liggen onder het computeren, dat is het beste om RSI tegen te gaan, en een fatsoenlijk toetsenbord/muis/muismat combinatie natuurlijk, maar daar voldoe je wel aan met zo'n exactmat :)

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Vanmorgen op m'n verjaardag gekregen: Razer eXactMat + eXactRest; muismat en polssteun :bier:

De Razer zit nog in de verpakking, maar hier de foto's:

RoL0

Niet om je de lol te bederven ofzo, maar polssteunen schijnen juist slechter te zijn om RSI tegen te gaan, dat is ook met polssteunen van toetsenborden zo, je polsen moeten juist vrij liggen onder het computeren, dat is het beste om RSI tegen te gaan, en een fatsoenlijk toetsenbord/muis/muismat combinatie natuurlijk, maar daar voldoe je wel aan met zo'n exactmat :)

Ach, die polssteun was ook niet tegen RSI bedoeld hoor, het was gewoon dat ie bij het pakket inzat (de MM had geen losse eXactmat's) Bovendien vind ik die polssteuntjes erg fijn om mee te werken, en tja als je geen RSI wilt moet je niet gaan computeren hè :clown: . Maar bedankt voor de tip iig

RoL0

@hieronder, ik maak er maar een edit van, anders spammen we het topic een beetje met offtopic-stuff vol xD

Aan de andere kant, zit je met zo'n 2000dpi muisje, daarmee wil je vaak weer ietsje meer high-sens spelen. Sowieso speel ik games met verschillende senses, en als je dan een game hebt waarbij aiming erg belangrijk is dan ak ik gewoon een low-sense profile en leg ik die eXactRest aan de kant
:engel:

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Vanmorgen op m'n verjaardag gekregen: Razer eXactMat + eXactRest; muismat en polssteun :bier:

De Razer zit nog in de verpakking, maar hier de foto's:

RoL0

Niet om je de lol te bederven ofzo, maar polssteunen schijnen juist slechter te zijn om RSI tegen te gaan, dat is ook met polssteunen van toetsenborden zo, je polsen moeten juist vrij liggen onder het computeren, dat is het beste om RSI tegen te gaan, en een fatsoenlijk toetsenbord/muis/muismat combinatie natuurlijk, maar daar voldoe je wel aan met zo'n exactmat :)

Ach, die polssteun was ook niet tegen RSI bedoeld hoor, het was gewoon dat ie bij het pakket inzat (de MM had geen losse eXactmat's) Bovendien vind ik die polssteuntjes erg fijn om mee te werken, en tja als je geen RSI wilt moet je niet gaan computeren hè :clown: . Maar bedankt voor de tip iig

RoL0

mja als je toch zo'n grote muismat hebt zou ik sowieso wat lagere sens pakken, dan ga je ook echt je hele muismat gebruiken, en dus meer met je gehele arm spelen ipv alleen met je pols met kleinere muismatten, dan zit zo'n steun sowieso alleen nog maar in de weg :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mooi strakke case heb je. :) Ik heb trouwens compleet hetzelfde toetsenbord op mijn pc boven als van jouw gaming pc, denk ik. :Y En dat toetsenbord lijkt dan weer heel erg op 't toetsenbord van de pc waar ik nu op zit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wel n pro muis heb je :puh:

mja ik heb het nu ook wel een beetje gehad met al die opvallende dingen, wel leuk als je op LAN zit though en mensen gaan naar je kastje kijken enzo, das dan wel weer leuk.

Me volgende kast wordt waarschijnlijk de Antec P182, enigste wat me tegen zit is dat die zo zwaar is. 10 kilo is nu niet echt leuk om mee te dragen naar lan

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik heb het niet zo op al die "gaming" stuff, leren overweg te kunnen met de echte casual equipment is pas kunst :)

aan de ene kant wel, aan de andere kant als je het een keer probeert hebt en er mee leert spelen dan weetje pas echt wat voor verschil het uit kan maken, qua muis/muismat dan, mijn muis is geeneens bestempelt als "gaming muis" maar is wel een van de meest bekende muizen onder de competitieve gamers, hij wordt zelfs legendarisch genoemd hehe, volgens mij heeft 8 op de 10 professionele gamers de intelli 3.0, iig onder de counter-strikers dan

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik heb het niet zo op al die "gaming" stuff, leren overweg te kunnen met de echte casual equipment is pas kunst :)

Bij mij ook hoor, ik heb een G15 toetsenbord, maar ik gebruik die extra knoppen niet eens, en dat lcd schermpje ook niet, dus een normaal toetsenbord was ook voldoende geweest :puh:.

Mijn muis is dan wel weer fijner een hogere snelheid te kunnen met bv. vlieggames en soms ook shooters.

Maja, binnenkort een fototje schieten van mijn gaming shit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik heb het niet zo op al die "gaming" stuff, leren overweg te kunnen met de echte casual equipment is pas kunst :)

Bij mij ook hoor, ik heb een G15 toetsenbord, maar ik gebruik die extra knoppen niet eens, en dat lcd schermpje ook niet, dus een normaal toetsenbord was ook voldoende geweest :puh:.

Mijn muis is dan wel weer fijner een hogere snelheid te kunnen met bv. vlieggames en soms ook shooters.

Maja, binnenkort een fototje schieten van mijn gaming shit :puh:

tja toetsenbord is en blijft een achterhaald idee qua gaming imo, boeit bijna niks, alhoewel het bij spellen als warcraft3 wel echt uit schijnt te maken, die gebruiken vaak de steelseries 7G, met gouden beplaten knoppen zodat het meerdere knoppen tegelijk aankan

Link to comment
Delen op andere websites

My "RIG":

PC003.jpg

Outside. (met inmiddels gefixte ingedeukte 5.25 inch bescherm kap)

PC007.jpg

Inside

- AMD Phenom II X3 720

- DDR2 1066, kingston HyperX

- XFX GeForce 8800GTs (binnenkort HD4870)

- Asus M4N79-AM moederbord met nVidia 8200 chipset

- 160 GB Seagate

- OCZ StealthXtream 500 watt power supply

- Sharkoon Desperado behuizing

Niet echt de beste cable management, maar geen rommel in de kast iig. Dat rode draadje wat je ziet loop naar de 250mm LED fan.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Laatst ook nog wat foto's gemaakt:

http://img13.imageshack.us/img13/9386/p0806091939.jpg

http://img194.imageshack.us/img194/7986/p1106092100.jpg

http://img200.imageshack.us/img200/9103/p1106092102.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/4756/p1106092106.jpg

>>> Door Thundercover: Foto's met afmetingen van 1500x2000 pixels zijn wel erg groot, dus ik heb er links van gemaakt. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...