Gtaboy107 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ben gisteren naar zee geweest en heb camera + GSM laten vallen in het zand Ze zijn kapot xD :snik: Right, ik vind het een beetje vaag allemaal. Geef ons eens een screenshot van het scherm wat je krijgt als je rechtermuisknop -> eigenschappen op Deze Computer doet. Kan niet, want die heeft ie ook laten vallen in het zand. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Ben gisteren naar zee geweest en heb camera + GSM laten vallen in het zand Ze zijn kapot xD :snik: Right, ik vind het een beetje vaag allemaal. Geef ons eens een screenshot van het scherm wat je krijgt als je rechtermuisknop -> eigenschappen op Deze Computer doet. Kan niet, want die heeft ie ook laten vallen in het zand. Bedoel je dit nou sarcastisch of ben ik gek Hij moet gewoon even een print screentje sturen van een specs lijst of een Flitskikker infotool list ofzo. Maar eigenlijk geloof ik hem wel hoor, het zou wel heel zielig als je over zoiets gaat bluffen. Bewerkt: 18 april 2010 door GTA_MasterNL Reageren
ArticLight Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 (bewerkt) Tja, ik wil eerst bewijs zien voor ik het geloof. Bewerkt: 19 april 2010 door ArticLight Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Hij heeft het toch bij Azerty bestelt? Laat ons dan ff het bevestigingsmailtje zien Bewerkt: 20 april 2010 door BanaanDaan Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik heb nu een Samsung, maar heb gister een Apple besteld. Die komt eind volgende week binnen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik heb nu een Samsung, maar heb gister een Apple besteld. Die komt eind volgende week binnen En wat dan nog? Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Schei toch eens uit allemaal met dat jaloerse gedoe. Als iemand een betere PC heeft dan jou moet hij maar gelijk foto's, screens en desnoods facutren op het forum posten omdat je het anders niet wilt geloven ofzo? doe effe normaal zeg. We hebben die PC hier notabene zelf voor hem samengesteld. Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Schei toch eens uit allemaal met dat jaloerse gedoe. Als iemand een betere PC heeft dan jou moet hij maar gelijk foto's, screens en desnoods facutren op het forum posten omdat je het anders niet wilt geloven ofzo? doe effe normaal zeg. We hebben die PC hier notabene zelf voor hem samengesteld. Ik wil gewoon die vet chille hardware zien! En ik kan niet tegen mensen die over zulke dingen gaan liegen. Een printscreen is toch ook maar een kleine moeite? Doe effe normaal zeg. Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 De volgende posts beschikken weer over afbeeldingen en/of specificaties. Als je per se bewijs wilt, dan kan je dat ook prima via PB vragen en het hier ontopic houden. Ik hoop dat niemand hier liegt, al dan niet om zich beter dan anderen te voelen; daar zou ik absoluut geen begrip voor hebben. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Nieuw laptop van mn oma: Packard Bell Easynote LJ71-SB-256 CPU-type AMD Athlon 64 X2 M300 Snelheid 2GHz Geheugengrootte 4GB Videointerface Schermdiagonaal 17,3" Videochip Radeon Mobility HD4570 Video uit D-Sub (VGA), HDMI Opslag Hardeschijfgrootte 320GB Optische Drive Type DVD+/-RW DL Ik ben stront jaloers! Bewerkt: 25 april 2010 door onbekendeIV Reageren
Kryziek Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Netjes hoor! Vooral voor een oma xD Reageren
Deluxo Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Mijn oma heeft een pc die GTA IV op Medium draait. :$ Reageren
mikej2 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Mijn opa heeft ook een pc die gta IV wel goed draait . Maarja hier zijn mijn specs: Manufacturer: Packard Bell BV Processor: Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz (2 CPUs), ~2.8GHz Memory: 990MB RAM Hard Drive: 311 GB Video Card: ATI RADEON XPRESS 200 Series Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm Sound Card: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Trust Speakers Keyboard: USB-hoofdhub Mouse: USB-hoofdhub Mouse Surface: Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.091208-0542) Motherboard: Computer Case: Van Xfire gekopieert. Add me als je wil: mikej2 Reageren
Casss Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) Mijn opa heeft ook een pc die gta IV wel goed draait . Maarja hier zijn mijn specs: Manufacturer: Packard Bell BV Processor: Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz (2 CPUs), ~2.8GHz Memory: 990MB RAM Hard Drive: 311 GB Video Card: ATI RADEON XPRESS 200 Series Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm Sound Card: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Trust Speakers Keyboard: USB-hoofdhub Mouse: USB-hoofdhub Mouse Surface: Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.091208-0542) Motherboard: Computer Case: Van Xfire gekopieert. Add me als je wil: mikej2 Hoe is het mogelijk dat je met een Pentium D GTAIV kan spelen? @Deluxo: Speelt je oma GTAIV? Bewerkt: 1 mei 2010 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.