Jump to content

Show je PC


THE_GAME_MEN!

Recommended Posts

Die is bij deze genomineerd voor de cable management award 2010, maarnietheus. Zo belangrijk is het niet eens want er zit geen intake fan aan de voorkant die ik dus de kabels houden niets tegen. Op zich best een geinige kast! Een case modder zou er zeker mee uit de voeten kunnen.

Ik zou er niks mee kunnen, ik vind hem te klein tbh.

Gelijk maar wat pics van mijn upcoming casemod:

http://img820.imageshack.us/img820/2222/binnenkant.jpg

http://img685.imageshack.us/img685/6660/voorkantp.jpg

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

biertje.gif

Binnenkort nog meer pics hiervan en ook nog pics van een andere casemod.

Link to comment
Delen op andere websites

Die kast ziet er wel gelikt uit maar waarom zit er aan de voorkant alleen maar USB, Hoofdtelefoon en firewire(?)?

En gastjes, hier dan mijn PC:

http://img404.imageshack.us/img404/8646/dsc0104z.jpg

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

CPU: Intel Core Pentium 4 2.93Ghz.

GPU: nVidea GeForce 6200LE 128MB

RAM: 2GB

(Ja, ik ken Flitskikker Infotool, maar had geen zin om hier weer een heel lijstje neer te kwakken. Dus nu alleen de belangrijke dingen.)

Ja, 'lekkere stofkast heb ik'.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Me ouders hebben een HP hier de specs:

CPU: Intel Pentium D met 3.4ghz

GPU: Nvidia 7300GT

Ram: 1GB ddr2

HD: 190GB

En een half kapotte DVD driver. Met dit systeem kan je dus hooguit GTA SA spelen. En Crysis op very very very low.

Ik hoop in deze vakantie dit systeempje te krijgen:

CPU: Intel I5-750

GPU: Sapphire Vapor-X hd 5770 OC

Ram: 4GB OCZ gold DDR3

Hd: 640GB spinpoint van samsung ofso

MOBO: MSI P55M-GD45

Ik heb gelijk maar een vraagje. Als ik nou 1x2GB OCZ gold neem ipv 2X2GB neem. En dan een I7. En later weer een extra ram staafje neem is dat beter???

Bewerkt: door rienie
Link to comment
Delen op andere websites

Een i7 bij een 5770 dumpen is niet het slimste wat je kan doen. Overigens valt dat PD systeempje nog wel mee, mits je er een betere grafische kaart in duwt. Je kan dan geen nieuwe Free-Roamers spelen, maar spellen zoals Fallout 3 en Mass Effect 2 willen nog wel op High.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik nou een Ati HD5850 neem. En 2GB ram. Dan koop ik later nog wat ram erbij. En welke voeding is het beste? ik heb er nu een Coolermaster Real Power M520 W520 inzitten.

Bewerkt: door rienie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik niet heel zeker, als ik eerlijk moet zijn. Ik zou het eerst proberen, en als hij niet werkt (bijvoorbeeld dat hij soms sporadisch uitvalt en opnieuw opstart) dan zou ik een nieuwe voeding halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...