Djmaddox Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 2 jaar geleden was er wel wat beters te krijgen hoor. Maar toen was jou systeem ook goed en nu nog steeds. Reageren
Tjapie Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Na veel bloed, zweet en tranen is mijn soort-van-race-simulator eindelijk af! Het heeft een tijdje geduurd, maar is wel supervet om mee te racen Ik weet niet zeker of dit wel het goede topic is, maar aangezien er geen 'show je race simulator' topic is, past het hier het beste denk ik Set bestaat uit: - Pioneer PDP-43MXE1 (43'' 1024x768) - Logitech Z4 - Logitech G25 - Eeeehm, heel veel hout, schroeven en verf? Foto's: Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Kijk, dat is nou eens een set! Ik heb ook al zoiets al gezien bij iemand anders thuis, echt zo vet om te spelen. Reageren
Fedmas Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Zozo, daar staat mooi spul! Welk spel is dat trouwens? Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 dikke 5.1 er bij en racen maar Geloof me, ik heb hier ook een Z4 staan en je hebt echt niet meer nodig. Echt gigantisch veel kracht en ook nog eens prachtig geluid. Reageren
Tjapie Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 dikke 5.1 er bij en racen maar Tsjah, ik heb daar bij deze set-up helaas geen ruimte voor anders word je er nóg meer ingetrokken ja! Ik heb jaren geleden wel een 5.1 gehad, maar ik werd helemaal gek van alle kabeltjes Wel wou ik bij andere spellen dan race (shooters, RTS, etc.) het tafeltje achter me draaien (staat op wieltjes) voor een 4.2 geluid, maar softwarematig is dat me nog niet gelukt Kijk, dat is nou eens een set! Ik heb ook al zoiets al gezien bij iemand anders thuis, echt zo vet om te spelen. Ja, je word er helemaal ingetrokken idd! Zeker ook dat stuurtje dat je laat voelen als je de bocht uit glijd ofzo Vrienden en familie wouden het ook allemaal proberen Zozo, daar staat mooi spul! Welk spel is dat trouwens? Dankjewel! Spel is NFS Shift, één van de beste Need For Speeds sinds tijden! En ik kan het weten, want ik heb er twaalf Geloof me, ik heb hier ook een Z4 staan en je hebt echt niet meer nodig. Echt gigantisch veel kracht en ook nog eens prachtig geluid. Klopt, het is zeker een mooi setje en ik heb hem ook lang als 'standaard setje' gebruikt, maar alles kan beter haha! Ik heb toen ook die Z2300 gekocht, en die is nóg krachtiger en helderder bij hardere volumes. Ook de bass is helemaal gestoord Maar de Z4 gebruik ik alleen voor race spellen en de Z2300 voor muziek en andere spellen. Een 5.1 (Z5500! *kwijlende smilie*) is natuurlijk nog mooier, maar zoals ik daar zei heb ik daar niet echt de ruimte voor Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 En ik kan het weten, want ik heb er twaalf. TWAALF WTH !!? Reageren
Fedmas Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Oeeh, ik denk dat ik dan ook NFS Shift ga kopen, want dat ziet er ubergeil uit Reageren
Hayte Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 En ik kan het weten, want ik heb er twaalf. TWAALF WTH !!? Volgens mij bedoelt hij 12 spellen in de NFS reeks... Mooie set-up trouwens, ben een beetje jaloers :$ Al had ik me waarschijnlijk mateloos geïrriteerd aan het steeds verstellen van de bass, ben al blij genoeg met mijn Creative T20jes. Reageren
Tjapie Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Volgens mij bedoelt hij 12 spellen in de NFS reeks... Mooie set-up trouwens, ben een beetje jaloers :$ Al had ik me waarschijnlijk mateloos geïrriteerd aan het steeds verstellen van de bass, ben al blij genoeg met mijn Creative T20jes. Haha, ja ik bedoelde 12 spellen in de NFS reeks, niet 12x NFS Shift! Haha dat heb ik idd niet zo handig neer gezet En Shift is zeker een aanradertje, kost nu ook nog maar 15e trouwens! Het verstellen van de bass is juist perfect! Je kunt het elke keer makkelijk aanpassen als het bijvoorbeeld te zwaar of juist te zacht is bij een nummer/spel. Enige nadeel van die Z2300 is dat de woofer altijd staat te blazen, ook al heb je het bass knopje op 0 gezet Bij die Z4 schakelt hij hem dan helemaal uit, maarja verder goed geluid Reageren
.Senne Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Ik heb vrij en was vroeg wakker, dus dacht ik even de PC af te stoffen. Heb ook een paar pics genomen: De case die ik zelf niet al te mooi vind (over the top). Geen cable management. Asus ENGTX260 waarvan ik de print zelf nog nooit gezien had. Specs: Intel Core 2 Quad Q8200 Asus ENGTX260 3 Gig DDR2-800 Asus P5B Antec Earthwatts 650 Watt Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Die is bij deze genomineerd voor de cable management award 2010, maarnietheus. Zo belangrijk is het niet eens want er zit geen intake fan aan de voorkant die ik dus de kabels houden niets tegen. Op zich best een geinige kast! Een case modder zou er zeker mee uit de voeten kunnen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 die gele fan matcht mooi bij de gele kabels Wel jammer van de stock koeler die erop zit, daar hoort eigenlijk wat moois op te staan. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Die is bij deze genomineerd voor de cable management award 2010, maarnietheus. Zo belangrijk is het niet eens want er zit geen intake fan aan de voorkant die ik dus de kabels houden niets tegen. Op zich best een geinige kast! Een case modder zou er zeker mee uit de voeten kunnen. Idd, erg mooi cablemanagemant ik ga blijkbaar eens moeten kijken voor wat al die kabels in mijn pc dienen want die lijkt wel volgepropt te zijn met kabeltjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.