Jump to content

De Lama's / Whose Line Is It Anyway? / De Grote Improvisatieshow


SpacyColours

Recommended Posts

Whose Line Is It Anyway? is een programma waarin vier deelnemers verschillende spellen/shows live op een zo grappig mogelijke manier moeten uitvoeren. Het is pure improvisatie, oftewel de spelers hebben niets van te voren bedacht en krijgen ter plekke te horen wat ze moeten doen/acteren.

Hier heb je een stukje uit De Lama's, voor de mensen die het nog niet kennen. Hier kan je alle afleveringen bekijken.

Het is gebaseerd op het programma Whose Line Is It Anyway? Hier, zul je een episoodje hebben (hier staan ze allemaal):

http://www.youtube.com/watch?v=NlSoiDrpYzo

Ik moet er altijd erg om lachen en ik hoop jullie ook. Wat vinden jullie van dit soort programma's? Moeten ze weer terug op TV komen volgens jullie? Welke vind je leuker, de Nederlandse of Engelse show? Wat deed Tijl Beckand met de kandelaar in de serre?

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon altijd erg lachen om De Lama's. Heb er nog een aantal DVD's van die af en toe nog wel worden gekeken. Af en toe zie je dan wel van die programma's waarin men het ook probeert, en die zijn vaak toch niet zo goed gelukt, zoals In Goed Gezelschap, wat ik zeer tegenvallend vond. De Amerikaanse variant kende ik nog niet, maar ook erg grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon altijd erg lachen om De Lama's. Heb er nog een aantal DVD's van die af en toe nog wel worden gekeken. Af en toe zie je dan wel van die programma's waarin men het ook probeert, en die zijn vaak toch niet zo goed gelukt, zoals In Goed Gezelschap, wat ik zeer tegenvallend vond. De Amerikaanse variant kende ik nog niet, maar ook erg grappig.

Ja ik vind Goed Gezelschap echt falen... Je ziet dat ze proberen de Lama's na te doen, maar dat lukt echt TOTAAL niet. En die Engelse versie vind is volgens mij ook wel leuk alleen ik moet er bij nadenken omdat ik niet zo goed in Engels ben. :puh: Ik stopte met kijken na 4min. :puh:

EDIT: Net dit ff gekeken

http://www.youtube.com/watch?v=J37MeevMwNg

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hebben jullie het nieuwe 'De lama's' gezien? 'De grote improvisatie show'. Vond stukken beter dan dat falende 'In goed gezelschap'. Ze hebben 'De draaideur' en 'De slechtste aller tijden' er nog in zitten. Ze hebben ook nieuwe spellen die echt geniaal zijn! Heb hard gelachen tijdens de show. Maar de enige echte Lama's blijven het beste! ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Waar is/was dat? Heb ik niets van gehoord. Kun je dat terugkijken? Ik ben best benieuwd :puh:

Met welke mensen is het overigens?

Rtl4, om kwart over tien volgens mij. Om het terug te kijken moet je gwn ff zoeken de site van Rtl4. Kale Ruben en Tijl doen weer mee (zoiezo een stuk leuker) Jojaneke (die ook in Wat vind NL zit) en steeds twee gasten. Het is de moeite waard om de herhaling terug te kijken! ;D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook wel benieuwd, bedankt voor het melden! Dat Jojanneke het presenteert vind ik minder goed nieuws, maar hopelijk weet ze me aangenaam te verrassen.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gezien (zoveel bijzonders was er verder niet op) maar ik vond het eigenlijk wel jammer dat ze een kopie van De Lama's hebben gemaakt. Ik ben bang dat ze denken te kunnen scoren met dingen die in het verleden aansloegen. En natuurlijk is het wel leuk, maar ik zie liever iets verfrissends.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gezien (zoveel bijzonders was er verder niet op) maar ik vond het eigenlijk wel jammer dat ze een kopie van De Lama's hebben gemaakt. Ik ben bang dat ze denken te kunnen scoren met dingen die in het verleden aansloegen. En natuurlijk is het wel leuk, maar ik zie liever iets verfrissends.

Ze hadden heel wat nieuwe spellen, volgens mij maar twee oude spellen dus meer nieuw dan oud, da's toch goed?

Vond trouwens dat spel op de grond geniaal! xD In dat voorproefje van de volgende aflevering zag ik dat Tijl schokken kreeg en dan dingen moest pakken, ik moest bij dat kleine voorproefje al lachen laat staan als ze alles laten zien! xD

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ook De Grote Improvisatieshow gezien (klik).

Met de humor zit het wel goed, alleen jammer van dat hele "gezellig familiespel"-thema dat er om heen hangt. Je weet wel, met af en toe verplichte grapjes die je ook met zakenrelaties maakt onder genot van een wijntje omdat die ander er uit beleefdheid toch wel om moet lachen - een soort RTL-boulevard-vibe bijna. Ook omdat Wolter Kroes, die te gast was in de eerste aflevering, alleen de eerste 5 minuten in beeld is en de rest van de aflevering onopvallend op een stoeltje buiten beeld gaat zitten. In de slechtste grappen wordt er nog wel eens naar hem gerefereerd om je te herinneren dat hij nog niet naar huis is gegaan maar verder een vrij nutteloze toevoeging.

Maar goed, dat was wel mijn rant. Ik kan gewoon niet zo tegen die neppe showbizz-smiles maar als ik dat negeer blijft de humor nog wel om van te genieten, ook van die 'nieuwe lama's'. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de Grote Improvisatieshow ook wel aardig. Heb het niet helemaal gezien, maar er zaten genoeg momenten in die absoluut grappig waren. Ook wel mindere dingen, maar dat hou je toch met zo'n gerecycled programma. Vooral Jamai achter de zoemer vond ik maar niks: ik had niet gedacht dat ik ooit terug zou verlangen naar Patrick Lodiers op die plek... :{

Overigens vind ik In Goed Gezelschap ook zeker de moeite waard. Redelijk originele spellen en ook een paar aardige spelers als Thomas van Luyn en Pieter Derks. Jammer dat Sara Kroos ook meedoet, maar die anderen compenseren dat wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het net even (terug)gezien, en het viel me absoluut niet tegen :puh:

Leuke spellen, fijn dat er een goede mix is tussen oude vertrouwde Lama's-spellen (zoals De Allerslechtste Allertijden) en leuke, nieuwe spellen. Vooral Zing het dan! vond ik erg komisch. Ook werden er leuke slechte grappen gemaakt, vooral die met de diskjockey en de fan :)

Ik hoop stiekem dat oud-Lama's als Jeroen van Koningsbrugge, Ruben Nicolai en Arie Koomen zich toe zullen voegen aan het (misschien wisselende) groepje spelers, zodat het Lama's-gevoel écht terugkeert.

Leuk programma, ik ga het volgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...