Jump to content

[WidM] Week 5 - Vlieg, tuig!


NandroDavids

Recommended Posts

?

Vorm trio's voor een opdracht waar zelfkennis centraal staat. Een trio Oranje en een trio Paars. Jullie hebben 24 uur om het daar unaniem over eens te worden. Lukt dat niet, dan delen wij de trio's in en gaat er 1000 euro uit de pot. Onder unaniem verstaan we dat iedere deelnemer letterlijk de twee trio's noemt in een post in dit topic. Simpelweg posten "Ik ga wel mee met de meerderheid" wordt dus niet geaccepteerd.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    65

  • thebig

    29

  • Die Hard

    27

  • MegaPilot

    21

Goed, gaan we zelf kiezen of gewoon random indelen? Denk niet dat we objectief kunnen zeggen dat iemand het meeste zelfkennis heeft, dus veel maakt het niet uit hoe de trios zijn.

Dit stel ik voor:

Cabyon, Die Hard, thebig

Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Dit is gewoon at random door mij gekozen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Goed, kopieer dan nog even onderstaande (en iedereen die het eens is):

Hier bij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

En dat geldt dan meteen ook voor mij, voor alle duidelijkheid.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Hier bij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Link to comment
Delen op andere websites

Aen alle aenwezigen ende andre g'intreseerden,

Hierbij verklaer ende sweer ik, Neo-Syp van-Dollaerteekhen-tot-Schraephershoudt, geboren te Europesche Unie op eene niet te vermelden dag, op de datum den twintighste feebruaer in het jaer desch Heerensch tweeduizend dertien, onder 't toezient oogh van netghenoemde Almagtige ende sijn Discipelen ende Heijligen, dat ick de voorgestelde verdelingh van onsche met nogh sesch personen gevulde groep in twee groepen van drie personen, vanaf heden te noemen 'trioo's', zoalsch 't sij voorgestelt door de heer De Groot, om 't verdre verloop van d'opdragt 'vraegteken' van 't spel dat desche oovergebleven groep alreedsch vijf weken speelt, evenzo wel genoemt 'Wie sijt de Mol', te koesteeren ende te bevordeeren, steun ende elck nodighe assistentie sal verlenen.

Deze verdelingh luit alsch volgt:

In de groep welcke sigzelve ondersgheijt met de kleur van onsch vorsgt'leyck huisch sie ick graeg de heeren Cabyon ende Sterf Hard, alsmede de heer De Groot.

In de groep welcke besloten heeft de royaele ende rijke kleur purper aen te nemen sou ick graegh de heeren Neo-Syp van-Dollaerteekhen-tot-Schraephershoudt ende heer De Groot sien, alsmede de heer uijt de hogre landen die desalniettemin onder onsch lighen, in de volksmont evenzo wel "België" genoemt, de Seer Groote Piloot.

Zo waerlijck helpe mij Got!

Wasch getekend,

Neo-Syp van-Dollaerteekhen-tot-Schraephershoudt

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Deze verdelingh luit alsch volgt:

In de groep welcke sigzelve ondersgheijt met de kleur van onsch vorsgt'leyck huisch sie ick graeg de heeren Cabyon ende Sterf Hard, alsmede de heer De Groot.

In de groep welcke besloten heeft de royaele ende rijke kleur purper aen te nemen sou ick graegh de heeren Neo-Syp van-Dollaerteekhen-tot-Schraephershoudt ende heer De Groot sien, alsmede de heer uijt de hogre landen die desalniettemin onder onsch lighen, in de volksmont evenzo wel "België" genoemt, de Seer Groote Piloot.

Je hebt twee keer thebig ('de heer De Groot') genoemd, in beide groepen. Post alsjeblieft gewoon even netjes het lijstje wat we hebben opgesteld zodat je fout wordt verbeterd en de organisatie geen enkele reden tot klagen heeft.


Hier bij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de zekerheid dan maar:

Hier bij verklaar ik, ondergetekende, op het jaar des Herens 2013 dat ik de verdeling van de trio's voor de opdracht '?' bij de 5e week van het spel 'Wie is de Mol?' als volgt wil:

Oranje: Cabyon, Die Hard, thebig

Paars: Kloep, $NeoSyp$, MegaPilot

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...