Jump to content

Fout bij het modden.


iRico

Recommended Posts

Hallo GTA Fans,

Ik heb SAMI om MODs te installeren omdat ik niks van IMGtool enal snap :fp:

Maar ik wou een ferrari modden maar door een klik op de verkeerde wagen heb ik hem voor de ambulance vervangen :fp:

Dus ja.......Dat ziet er nu niet uit.

Maar na het unistalleren van de ferrari mod is hij nog niet weg (Had ik kunnen verwachten van iets automatisch)

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt :eten:

Mvg.Rico :Y

Link to comment
Delen op andere websites

SAMI nooit gebruiken. IMG Tool is niet moeilijk te gebruiken, neem er gewoon eventjes de tijd voor. ;)

Het beste wat je nu kunt doen is met IMG Tool de Ambulance weer terugzetten. Dus de officiële bestanden van de Ambulance verkrijgen en die met de IMG Tool weer terugplaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmmm.....Kan je misschien een mini tutorial plaatsen over IMGTool ??

EDIT: Dat is nou het probleem na het unistalleren is de backup ook weg gegaan....

EDIT:Ik weet nu hoe het werkt maar ik kan ambulance.txd niet vinden :(

Bewerkt: door Black-GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Je download het programma, en opent de .exe die je ziet. Dan krijg je een schermpje waar je klikt op file -> open (Ctrl +L). Dan zoek je je SA op, en ga je naar de map Models. Daar zoek je het bestand gta3.img. Dat is het bestand waar onder andere alle auto's instaan.

Hier druk je op F2, en zoek je de Ambulance op. Deze heet 'ambulan'. Je het dan een TXD bestand, en een DFF bestand. Dan download je het bestand van mij hieronder. Hier vind je de originele bestanden van de Ambulance. Dan vervang je het DFF bestand voor die van mij, en de TXD voor die van mij. Dit doe je door ze aan te klikken en dan op Ctrl+R te drukken. Dan zoek je het juiste bestand op.

Als je dit hebt gedaan ga je via Commands naar Rebuild Archive. Nu kun je IMG Tool afsluiten, om GTA opnieuw op te starten. Als het goed is, is je ambulance nu weer terug.

ambulan.rar

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

beste kameraden ik play weer sa op pc als ik mod instaleer en ik open san andreas dan laad me save game tot 50% heb eigenlijk alles al geprobeerd Sami (sanandreas mod installer), GGMM en IMGtools bij alle drie blijft die haken Ik heb ook gewoon Versie 1 daar kan het niet aan liggen iemand ervaring ??

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...