Jump to content

Het broertje van TalkingPear


GuitarGuy666

Recommended Posts

Heel erg bedankt voor het vinden van mijn broertje, hij was namelijk al sinds 2007 vermist. Het gerucht ging dat ik hem expres in het bos had gedumpt omdat hij teveel op een appel leek maar daar mag ik van mijn advocaat verder geen commentaar op geven.

Better call saul!!!

Saul Goodman®

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt voor het vinden van mijn broertje, hij was namelijk al sinds 2007 vermist. Het gerucht ging dat ik hem expres in het bos had gedumpt omdat hij teveel op een appel leek maar daar mag ik van mijn advocaat verder geen commentaar op geven.

Better call saul!!!

Saul Goodman®

Mijn advocaat was eerst altijd Brammetje Moszkowicz, maar die heb ik ontslagen nadat hij een hap van me probeerde te nemen. Dus heb ik besloten om maar geen mensen meer in dienst te nemen. Nu is mijn advocaat dus een Mandarijn, die zijn tenminste te vertrouwen.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt voor het vinden van mijn broertje, hij was namelijk al sinds 2007 vermist. Het gerucht ging dat ik hem expres in het bos had gedumpt omdat hij teveel op een appel leek maar daar mag ik van mijn advocaat verder geen commentaar op geven.

Better call saul!!!

Saul Goodman®

Mijn advocaat was eerst altijd Brammetje Moszkowicz, maar die heb ik ontslagen nadat hij een hap van me probeerde te nemen. Dus heb ik besloten om maar geen mensen meer in dienst te nemen. Nu is mijn advocaat dus een Mandarijn, die zijn tenminste te vertrouwen.

Heet je advocaat soms TalkingTangerine/TT?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel het niet het beste photoshop werk is, is de originaliteit prima. Het steeltje van de peer dat niet goed is weggewerkt en de schilderachtige stijl doen er voor mij toch wat van de afbeelding af. Ik vind wel dat je een beetje doorslaat met die sinaasappel en de OWN (?) appel-achtige werkjes. En ik wil overigens mijn ongenoegen uiten dat dit topic onderwerpen aansnijdt die allesbehalve relevant zijn met graphics. Jammer.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...