Jump to content

eflc niet opstarten na installatie meteen nieuwste patch er op gezet


lokan

Recommended Posts

als ik op launch eflc druk zeg maar dan krijg ik hem niet opgestart! ik hem hem legaal en krijg er pijn in mijn buik van wand ik verheugde me errop en kan gta iv (legaal) ook draaien echt balen

zou iemand mij kunnen helpen??? echt ik zit er echt mee!!!!!

gr

Hier heb ik een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=sNOlC-wQHC8&feature=youtu.be

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat je EFLC start vanuit een snelkoppeling in de taakbalk (dus je klikt op het icoontje in de lange balk onderaan je scherm). Misschien staat daar de verkeerde snelkoppeling, dus werkt het wel als je dubbelklikt op LaunchEFLC.exe?

Link to comment
Delen op andere websites

die snel kopeling is die launch eflc. en: waar heb je hem gekocht?

ik hem hem via bol.com besteld zou ik anders die installatie filmen? en sry late reactie

ik zit nog op school dus vandaar smile3.gif

en ja ook als ik hem via de hoofdmap start dat maakt gewoon niet uit

>>> Door Guardian1980: Ik ben zo vrij geweest je berichten samen te voegen. Voortaan zelf doen middels de "Bewerken"-knop. Geen dank knipoog.gif<<<

EDIT: ben nu aan het uploaden(de installatie)

Bewerkt: door lokan
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de commandline -safemode misschien eens proberen. Meer info.

Daarnaast is je topic bumpen na minder dan 24 uur zeker niet nodig, wacht in het vervolg toch enkele dagen, zeker als het forum zo inactief is als hier (en je topic dus niet naar onderschuift door andere topics).

Link to comment
Delen op andere websites

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik nou niet snap is dat hij niet opstart als ik op launch eflc druk wat moet ik nou doen wand ik snap dit gewoon niet

Edit zou u alle moderators hier op dit topic willen kijken wat er mis is? Ik baal hier ontzettend van. Wand eigenlijk heb ik nou mijn geld weggegooid

Bewerkt: door lokan
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens op de patch uit te pakken en de exe als administrator uit te voeren, wanneer dit niet helpt controleer de drivers van je computer of deze up-to-date zijn. ;)

Heb je eflc al eens opnieuw geinstalleerd?

Je hebt toch geen hoge verwachtingen qua gamen, want je zal het spel met die videokaart op laagste instellingen kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik weet dat ik op laag kan spelen wand dat heb ik ook bij iv. Kijk ik heb 2 rockstars games mappen eentje in de D schijf en eentje in de C schijf maakt dat uit? En ja mijn video kaart is uptodate. En omdat ik eentje in D heb en in C dat komt door omdat ik net niet teveel ruimte hebt maar ik zal kijken of ik nog wat kan wissen.

Groetjes Lokan :D

Jongens!

Ik heb dat spel nu ge installeert. Moet ik nu meteen de patch installeeren? Wand ik hem hem nu in de schijf C rockstars games waar iv ook zit begrijp je?

>>> Door Hanneswasco: Alweer een dubbelpost samengevoegd..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Hanneswasco

Ik ging na de installatie op zoek naar launch eflc zeg maar in schijf C/ program files/rockstars wand daar had ik het ge installeerd. dus ik naar die map en druk ik op launch eflc zonder eerst de patch ge installeert en PLOP hij start niet er ge beurt ook niks dus ik dag pc opnieuw opstarten. pc opnieuw op gestart druk ik op launch eflc gebeurt er niks. dus ik dee de nieuwste patch installeeren van de officiéle website van rockstars en ik wist welke ik moest doen van die engelstalige maar dat baarde het ook niet. ook niet als ik hem als administrator opende dat baarde ook niks. WEET IEMAND NOG RAAD???? IK BEN HIER ZEER PISSIG OM! :cry: :cry: :cry: :cry: :kots::roll::@:-( :-(

Groetjes Lokan

P.S Ik aanvaard de waarschuwing! :muur:

post-132595-0-19284200-1361971908_thumb.jpg

post-132595-0-03666900-1361971923_thumb.jpg

Bewerkt: door lokan
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Hanneswasco

Ik ging na de installatie op zoek naar launch eflc zeg maar in schijf C/ program files/rockstars wand daar had ik het ge installeerd. dus ik naar die map en druk ik op launch eflc zonder eerst de patch ge installeert en PLOP hij start niet er ge beurt ook niks dus ik dag pc opnieuw opstarten. pc opnieuw op gestart druk ik op launch eflc gebeurt er niks. dus ik dee de nieuwste patch installeeren van de officiéle website van rockstars en ik wist welke ik moest doen van die engelstalige maar dat baarde het ook niet. ook niet als ik hem als administrator opende dat baarde ook niks. WEET IEMAND NOG RAAD???? IK BEN HIER ZEER PISSIG OM! :cry: :cry: :cry: :cry: :kots::roll::@:-( :-(

Groetjes Lokan

P.S Ik aanvaard de waarschuwing! :muur:

kom op ik zit er echt mee!! morgen geef ik hem weg aan een vriend en kan niet gewijgerd worden! :( :( :( ik baal hier gewoon van

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...