Tommie59 Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 sneu, maar ik zag dat je een playstation 3, hebt misschien dat je hem daarvoor kan kopen hier kan je nog de goedkoopste uitzoeken
GrandTheftHaye Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Geplaatst: 3 maart 2013 altijd als een game niet op wil starten start ik hem als administrator op en daarna afsluiten om hem normaal op te starten en dan doet ie het altijd, rechtermuisknop opstarten als ... wat voor een patch was het eigenlijk en werkte de game voor de patch al wel of niet en na patch nog steeds niet? verder ben ik niet de grootste techneut hier. heb je R* al gemaild die weten vaak wel een oplossing.
lokan Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2013 (bewerkt) Kijk, Toen ik hem opstarte toen deed hij niks en had na de setup meteen nieuwste patch er op gezet. Toen deed hij nog niets dus heb als administrator uitgevoerd mocht ook niet baten. En ik kan slecht Engels dus ik kan denk ik niet naar rockstars mailen (( ik krijg meschien nog het zelfde spel maar dan uit intertoys dus meschien helpt dat. En nee ik heb hem niet voor ps3 maar voor pc(computer) ja maar hij moet voor pc wand die is bij mijn vader en daar kom ik niet vaak Bewerkt: 3 maart 2013 door lokan
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 For Support in Benelux Nederland 0900 204 04 04 (EUR 0,80ct p/m) België 0902 88 079 (EUR 0,80ct p/m) stond op R* site , dus als je het echt wil weten kan je altijd niet bellen, maar ik zou gewoon het spel terug brengen en hem weer opnieuw halen, en anders sleep je gewoon je ps3 mee en koop je hem daarvoor, heb je waarschijnlijk geen problemen. succes ermee
Tommie59 Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 (bewerkt) Kijk, Toen ik hem opstarte toen deed hij niks en had na de setup meteen nieuwste patch er op gezet. Toen deed hij nog niets dus heb als administrator uitgevoerd mocht ook niet baten. En ik kan slecht Engels dus ik kan denk ik niet naar rockstars mailen (( ik krijg meschien nog het zelfde spel maar dan uit intertoys dus meschien helpt dat. En nee ik heb hem niet voor ps3 maar voor pc(computer) ja maar hij moet voor pc wand die is bij mijn vader en daar kom ik niet vaak ik bedoelde dat als het echt niet meer lukte je hem misschien op de ps3 kan kopen EDIT: niet goed de laatste regel gelezen Bewerkt: 4 maart 2013 door iwantgta5
lokan Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2013 Slotje 😉 eegisteren deed hij het in eens, dus slotje
Recommended Posts