3L1077 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 CJ gaan we niet terugzien aangezien er ies was dat ze een character niet van het ene universum naar het andere konden zetten, en GTA V wordt hetzelfde universum als IV. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Inderdaad, we zullen helaas geen personages van de III era of eerder tegenkomen in V. Wat dan weer wel mogelijk zal zijn is iemand uit GTA IV. Ik hoop dan dat het een 'good guy' is, zoals Packie of Jacob. Niet dat er nog veel bad-guys meer over zijn uit IV Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Of als gta v zich nu VOOR gta iv afspeelt? Dan zien we wat meer over de geschiedenis van de slechteriken? Maar eerlijkgezegd denk ik niet dat wel veel mensen uit liberty city terug zullen zien in los santos... Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 (bewerkt) Het is al bekend dat GTA V zich 'nu' af zal spelen. Reken dus maar op 2012/2013. En GTA IV speelt zich af in 2008, dus dit zal niet mogelijk zijn. Al zal voor de toekomst een game in een dergelijk tijdperk wel erg tof zijn. Net zoals SA, die zich vóór III afspeelde en dus leuke connecties had met de verhaallijn van III. En ik heb ergens gelezen dat er één character uit IV in V voorkomt. Weet niet of het betrouwbaar is, maar zoiets staat me bij. Ik acht de kans wel groot dat er in ieder geval één persoon terugkeert in V. Bewerkt: 28 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 ik zou het wel leuk vinden als er dan een flashback missie inkomt (netzoals in MP3) van voordat michael een deal met de fib sloot bijvoorbeeld, ik wil echt weten wie er dan terugeert uit gta 4 Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 De term 'nu' kan wel zeer abstract en nietszeggend zijn Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Ik denk dat de kans groot is dat Packie Mcreary terugkeert in GTA V, aan gezien je hem in de credits van GTA IV uit een taxi ziet stappen aan de luchthaven. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat hij daarom ook per se het vliegtuig naar Los Santos neemt. Reageren
TheBro Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 En een terugkeer van Woozie en Little Jacob. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 (bewerkt) Er komt echt geen terugkeer voor Wu zi mu, zowel bak ik persoonlijk een cake voor je. Bewerkt: 4 maart 2013 door GrandTheftHaye Reageren
TheBro Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Er komt echt geen terugkeer voor Wu zi mu, zowel bak ik persoonlijk een cake voor je. Houd ik je aan! Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 (bewerkt) zullen we het spanender maken dat als ik gelijk heb jij een cake voor mij bakt. Bewerkt: 6 maart 2013 door GrandTheftHaye Reageren
TheBro Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Is goed, maar dan moeten we wel wachten tot de laatste GTA uit is. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 (bewerkt) Ik denk niet dat ik die gta ooit nog ga meemaken, maar goed afgesproken. Hoeveel gta's zouden er dan nog komen eigenlijk? Ik wil wel echt weten wie er terug gaat keren? >>> Door Jesperkaj: Graag weer ontopic s.v.p.<<< Bewerkt: 7 maart 2013 door Jesperkaj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.