Jump to content

[Wens] Opdrachtgevers


Jesperkaj

Recommended Posts

Inderdaad, we zullen helaas geen personages van de III era of eerder tegenkomen in V. Wat dan weer wel mogelijk zal zijn is iemand uit GTA IV. Ik hoop dan dat het een 'good guy' is, zoals Packie of Jacob. Niet dat er nog veel bad-guys meer over zijn uit IV :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al bekend dat GTA V zich 'nu' af zal spelen. Reken dus maar op 2012/2013. En GTA IV speelt zich af in 2008, dus dit zal niet mogelijk zijn.

Al zal voor de toekomst een game in een dergelijk tijdperk wel erg tof zijn. Net zoals SA, die zich vóór III afspeelde en dus leuke connecties had met de verhaallijn van III.

En ik heb ergens gelezen dat er één character uit IV in V voorkomt. Weet niet of het betrouwbaar is, maar zoiets staat me bij. Ik acht de kans wel groot dat er in ieder geval één persoon terugkeert in V.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de kans groot is dat Packie Mcreary terugkeert in GTA V, aan gezien je hem in de credits van GTA IV uit een taxi ziet stappen aan de luchthaven. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat hij daarom ook per se het vliegtuig naar Los Santos neemt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ik die gta ooit nog ga meemaken, maar goed afgesproken. Hoeveel gta's zouden er dan nog komen eigenlijk?

Ik wil wel echt weten wie er terug gaat keren? confused2.gif

>>> Door Jesperkaj: Graag weer ontopic s.v.p.<<<

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...