Lars Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Weet iemand wanneer de 3e trailer van GTA V komt?? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Nee, er is nog niks aangekondigd en waarschijnlijk komt er ook geen 3e trailer.. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 (bewerkt) Nope. Rockstar heeft er nog niets over bekend gemaakt. De vraag is óf 'ie nog komt, want de reden voor de delay was dat Rockstar de game nog moest perfectioneren. Er werd verder niks gezegd over een eventuele derde trailer, maar het zou wel kunnen dat er nog een trailer komt. Kortom: wij weten het niet Wat we wel weten is dat de box art van de game er aan zit te komen. Die was namelijk gepland voor de maand januari, maar daar is verder niets meer over gezegd. Houd de newswire en dit forum maar in de gaten, dan zie je het vanzelf Bewerkt: 28 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
Lars Geplaatst: 28 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Nope. Rockstar heeft er nog niets over bekend gemaakt. De vraag is óf 'ie nog komt, want de reden voor de delay was dat Rockstar de game nog moest perfectioneren. Er werd verder niks gezegd over een eventuele derde trailer, maar het zou wel kunnen dat er nog een trailer komt. Kortom: wij weten het niet Wat we wel weten is dat de box art van de game er aan zit te komen. Die was namelijk gepland voor de maand januari, maar daar is verder niets meer over gezegd. Houd de newswire en dit forum maar in de gaten, dan zie je het vanzelf o oke. maar GTA IV had er toch ook 3? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 GTA IV had er 4. Maar ik denk niet dat Rockstar een standaard aanhoudt wat trailers betreft. Dan zou V namelijk ook 4 trailers moeten hebben, en dat zie ik niet gebeuren. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 We weten er nog niets van, maar ik denk dat we het komend halfjaar nog wel een trailer te zien krijgen... Hun marketing strategie kennende. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 ze hadden toch gewoon gezegd dat met het uitstellen van gta v ze de boxart ook pas later zouden laten zien. Waarschijnlijk komt er nog een launch trailer een week voordat de game uitkomt, en als R* echt van ons houdt brengen ze ook een gameplaytrailer uit, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. iemand trouwens opgevallen dat het wel erg rustig is op Rockstar's site na het uitstellen van gtav is bijna niks meer gezegd, op social club dingen na. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Een Release/Launch trailer kunnen we nog wel verwachten als het spel af is. Maar verder zou het me ook niets verbazen als daarvoor ook nog een trailer komt. Tot die tijd is het wachten, want er is nog niks aangekondigd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 iemand trouwens opgevallen dat het wel erg rustig is op Rockstar's site na het uitstellen van gtav is bijna niks meer gezegd, op social club dingen na. Jep, is me opgevallen. Denk dat ze ons straks ineens weer de ruimte in spammen met allerlei foto's, berichten, etc. Dat is beetje de stijl van Rockstar: met periodes gigantisch veel reclame maken, dan weer even rust, en dan weer gigantisch veel. Jammer, had liever wat meer alles gespreidt gehad, maar het is niet anders. Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Eigenlijk hoef ik geen gameplaytrailer. Dit is nu eigenlijk het goede aan rockstar, ze kunnen ons zoveel laten zien om ons een beetje levend te houden, maar tegelijk zeggen al die screenshots eigenlijk weing. Bij de meeste devs is het spel al volledig gekend een maand voor de release, rockstar kan dat tegengaan, en zo blijft het een gigantische verassing, dat is juist waarom R* mijn favoriete uitgever is! Reageren
Lars Geplaatst: 28 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 (bewerkt) Eigenlijk hoef ik geen gameplaytrailer. Dit is nu eigenlijk het goede aan rockstar, ze kunnen ons zoveel laten zien om ons een beetje levend te houden, maar tegelijk zeggen al die screenshots eigenlijk weing. Bij de meeste devs is het spel al volledig gekend een maand voor de release, rockstar kan dat tegengaan, en zo blijft het een gigantische verassing, dat is juist waarom R* mijn favoriete uitgever is! ik hoop JUIST dat er een Gameplay trailer komt. dan kunnen we kijken of sommige dingen (bijv. customized wapens) er echt zijn. I hope soo Bewerkt: 28 februari 2013 door Larsiexd Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 (bewerkt) Een gameplay-trailer zou geweldig zijn, liefst ergens in begin lente zodat je dan alvast een idee hebt van hoe het spel in de praktijk werkt. Want daar ben ik ongelooflijk nieuwsgierig naar. Maar heeft Rockstar überhaupt ooit een gameplay-trailer uitgebracht? Bewerkt: 28 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Eigenlijk hoef ik geen gameplaytrailer. Dit is nu eigenlijk het goede aan rockstar, ze kunnen ons zoveel laten zien om ons een beetje levend te houden, maar tegelijk zeggen al die screenshots eigenlijk weing. Bij de meeste devs is het spel al volledig gekend een maand voor de release, rockstar kan dat tegengaan, en zo blijft het een gigantische verassing, dat is juist waarom R* mijn favoriete uitgever is! ik hoop JUIST dat er een Gameplay trailer komt. dan kunnen we kijken of sommige dingen (bijv. customized wapens) er echt zijn. I hope soo Het zou toch veel leuker zijn als je die informatie te weten komt de dag dat je gaat aanschuiven, en alles zelf ontdekt? Ik zou een verassing gewoon zo veel leuker vinden Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Een gameplay-trailer zou geweldig zijn, liefst ergens in begin lente zodat je dan alvast een idee hebt van hoe het spel in de praktijk werkt. Want daar ben ik ongelooflijk nieuwsgierig naar. Maar heeft Rockstar überhaupt ooit een gameplay-trailer uitgebracht? R* bracht tog gameplay trailers uit van o.a. rdr, la noire en max payne 3 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 februari 2013 Rapport Geplaatst: 28 februari 2013 Eigenlijk hoef ik geen gameplaytrailer. Dit is nu eigenlijk het goede aan rockstar, ze kunnen ons zoveel laten zien om ons een beetje levend te houden, maar tegelijk zeggen al die screenshots eigenlijk weing. Bij de meeste devs is het spel al volledig gekend een maand voor de release, rockstar kan dat tegengaan, en zo blijft het een gigantische verassing, dat is juist waarom R* mijn favoriete uitgever is! ik hoop JUIST dat er een Gameplay trailer komt. dan kunnen we kijken of sommige dingen (bijv. customized wapens) er echt zijn. I hope soo Het zou toch veel leuker zijn als je die informatie te weten komt de dag dat je gaat aanschuiven, en alles zelf ontdekt? Ik zou een verassing gewoon zo veel leuker vinden Het is niet omdat er een trailer is dat je verplicht ben die te kijken? Ik denk dat als je echt niks te weten wilt komen op voorhand je best deze site niet meer bezoekt tot dat je GTA V zelf gespeeld hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.