Jump to content

wanneer komt GTA V trailer III


Lars

Recommended Posts

Nope. Rockstar heeft er nog niets over bekend gemaakt. De vraag is óf 'ie nog komt, want de reden voor de delay was dat Rockstar de game nog moest perfectioneren. Er werd verder niks gezegd over een eventuele derde trailer, maar het zou wel kunnen dat er nog een trailer komt. Kortom: wij weten het niet :)

Wat we wel weten is dat de box art van de game er aan zit te komen. Die was namelijk gepland voor de maand januari, maar daar is verder niets meer over gezegd. Houd de newswire en dit forum maar in de gaten, dan zie je het vanzelf ;)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Nope. Rockstar heeft er nog niets over bekend gemaakt. De vraag is óf 'ie nog komt, want de reden voor de delay was dat Rockstar de game nog moest perfectioneren. Er werd verder niks gezegd over een eventuele derde trailer, maar het zou wel kunnen dat er nog een trailer komt. Kortom: wij weten het niet :)

Wat we wel weten is dat de box art van de game er aan zit te komen. Die was namelijk gepland voor de maand januari, maar daar is verder niets meer over gezegd. Houd de newswire en dit forum maar in de gaten, dan zie je het vanzelf ;)

o oke. maar GTA IV had er toch ook 3?

Link to comment
Delen op andere websites

ze hadden toch gewoon gezegd dat met het uitstellen van gta v ze de boxart ook pas later zouden laten zien.

Waarschijnlijk komt er nog een launch trailer een week voordat de game uitkomt, en als R* echt van ons houdt brengen ze ook een gameplaytrailer uit, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.

iemand trouwens opgevallen dat het wel erg rustig is op Rockstar's site na het uitstellen van gtav is bijna niks meer gezegd, op social club dingen na.

Link to comment
Delen op andere websites

iemand trouwens opgevallen dat het wel erg rustig is op Rockstar's site na het uitstellen van gtav is bijna niks meer gezegd, op social club dingen na.

Jep, is me opgevallen. Denk dat ze ons straks ineens weer de ruimte in spammen met allerlei foto's, berichten, etc. Dat is beetje de stijl van Rockstar: met periodes gigantisch veel reclame maken, dan weer even rust, en dan weer gigantisch veel. Jammer, had liever wat meer alles gespreidt gehad, maar het is niet anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk hoef ik geen gameplaytrailer.

Dit is nu eigenlijk het goede aan rockstar, ze kunnen ons zoveel laten zien om ons een beetje levend te houden, maar tegelijk zeggen al die screenshots eigenlijk weing. Bij de meeste devs is het spel al volledig gekend een maand voor de release, rockstar kan dat tegengaan, en zo blijft het een gigantische verassing, dat is juist waarom R* mijn favoriete uitgever is!

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk hoef ik geen gameplaytrailer.

Dit is nu eigenlijk het goede aan rockstar, ze kunnen ons zoveel laten zien om ons een beetje levend te houden, maar tegelijk zeggen al die screenshots eigenlijk weing. Bij de meeste devs is het spel al volledig gekend een maand voor de release, rockstar kan dat tegengaan, en zo blijft het een gigantische verassing, dat is juist waarom R* mijn favoriete uitgever is!

ik hoop JUIST dat er een Gameplay trailer komt.

dan kunnen we kijken of sommige dingen (bijv. customized wapens) er echt zijn. I hope soo

Bewerkt: door Larsiexd
Link to comment
Delen op andere websites

Een gameplay-trailer zou geweldig zijn, liefst ergens in begin lente zodat je dan alvast een idee hebt van hoe het spel in de praktijk werkt. Want daar ben ik ongelooflijk nieuwsgierig naar.

Maar heeft Rockstar überhaupt ooit een gameplay-trailer uitgebracht?

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk hoef ik geen gameplaytrailer.

Dit is nu eigenlijk het goede aan rockstar, ze kunnen ons zoveel laten zien om ons een beetje levend te houden, maar tegelijk zeggen al die screenshots eigenlijk weing. Bij de meeste devs is het spel al volledig gekend een maand voor de release, rockstar kan dat tegengaan, en zo blijft het een gigantische verassing, dat is juist waarom R* mijn favoriete uitgever is!

ik hoop JUIST dat er een Gameplay trailer komt.

dan kunnen we kijken of sommige dingen (bijv. customized wapens) er echt zijn. I hope soo

Het zou toch veel leuker zijn als je die informatie te weten komt de dag dat je gaat aanschuiven, en alles zelf ontdekt?

Ik zou een verassing gewoon zo veel leuker vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Een gameplay-trailer zou geweldig zijn, liefst ergens in begin lente zodat je dan alvast een idee hebt van hoe het spel in de praktijk werkt. Want daar ben ik ongelooflijk nieuwsgierig naar.

Maar heeft Rockstar überhaupt ooit een gameplay-trailer uitgebracht?

R* bracht tog gameplay trailers uit van o.a. rdr, la noire en max payne 3

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk hoef ik geen gameplaytrailer.

Dit is nu eigenlijk het goede aan rockstar, ze kunnen ons zoveel laten zien om ons een beetje levend te houden, maar tegelijk zeggen al die screenshots eigenlijk weing. Bij de meeste devs is het spel al volledig gekend een maand voor de release, rockstar kan dat tegengaan, en zo blijft het een gigantische verassing, dat is juist waarom R* mijn favoriete uitgever is!

ik hoop JUIST dat er een Gameplay trailer komt.

dan kunnen we kijken of sommige dingen (bijv. customized wapens) er echt zijn. I hope soo

Het zou toch veel leuker zijn als je die informatie te weten komt de dag dat je gaat aanschuiven, en alles zelf ontdekt?

Ik zou een verassing gewoon zo veel leuker vinden

Het is niet omdat er een trailer is dat je verplicht ben die te kijken? :puh:

Ik denk dat als je echt niks te weten wilt komen op voorhand je best deze site niet meer bezoekt tot dat je GTA V zelf gespeeld hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...