Jump to content

GTA V géén next-gen release!


3L1077

Recommended Posts

Naja, een mooie samenvatting van alles dat we de laatste maanden hebben proberen beweren en bevestigen. Voornamelijk het tweede punt lijkt me daar belangrijk in. Je gaat echt geen game kunnen aanpassen aan nieuwe consoles op 5 maand. Zelfs met wat extra tijd. Lekker de huidige consoles nog wat uitbuiten, dat gaat het zijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

punt 3. ja logisch omdat de PS4 en Xbox720 met de aankondiging van GTA 5 zelf nog niet aangekondigd waren. De PS4 is al 2 weken of zo aangekondigd, GTA 5 al ruim 3 maanden (denk ik :7)

Link to comment
Delen op andere websites

hij komt na een tijdje heus nog wel voor de next-gen, gta vc en dergelijke kwamen nu ook voor de ps3. de vraag is alleen hoe lang het voor V gaat duren.

er zijn dan tijdens de release van gta v ook nog veel te weinig next gens verkocht, mischien 10 mil i.p.v. de 150 mil van de huidige generatie, en uit gaande dat iedreen hem wil hebben zou ik hem ook voor deze generatie uitbrengen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er GEEN next gen release moet komen.. Anders zitten alle PS3 en XBOX 360 gamers tejanken omdat dan de graphics enzo beter zijn dan op deze gen consoles...dus gewoon PS3 XBOX360 en later misschien PC. Dan vind ik het goed

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien de PS4 werkt in de cloud, verwacht ik eigenlijk dat MS exact hetzelfde gaat doen. In de stores van de volgende generatie zal dan vermoedelijk gewoon de exacte game zoals deze ook is aangeboden op de PS3/360 worden aangeboden. (Zoals nu ook al gebeurt met eerdere GTA's op Marketplace en PSN Store)

Ik vind dit trouwens de stomste video tot nu toe van GTA5Videos. Nogal een open deur intrappen dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...