Jump to content

[Wens] Countryside


Forumrunner

Recommended Posts

Zoals de titel al doet vermoeden, is dit een topic over de countryside die ongetwijfeld in Grand Theft Auto V zal komen. Dus, wat moet er volgens jou per se in komen? Wil je een bijpassend radiostation zoals K-Rose? Of wil je juist veel dieren, en veel plaatsen om te verkennen. Om alvast in de stemming te komen, heb ik hier alvast een filmpje van K-Rose neergezet, en wat screenshots.

Screenshots:

official-screenshot-trevor-launching-a-quad.jpg

official-screenshot-big-mountain-is-big.jpg

official-screenshot-franklin-on-a-quad.jpg

official-screenshot-parachute-over-rail-bridge.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De countryside is hetgeen waar ik het meest naar uitkijk wat V betreft. Lijkt me erg leuk om te zien wat Rockstar ervan maakt. De vrijgegeven informatie vind ik al veelbelovend: een aantal bergen en het woestijngedeelte. Vooral de dorpjes en verlaten wegen lijken mij zeer leuk om te ontdekken.

Een gedeelte met een bos vind ik ook interessant. Een beetje als SA: modderwegen, meertjes, (verlaten) huizen, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me gewoon geweldig om op een motor door de eindeloze woestijn te cruisen en dat je af en toe een klein stadje tegenkomt of een benzinestation tegenkomt. Natuurlijk hoort daar dan goede muziek bij maar dat zie ik dan wel waarneer die uitkomt. en ik denk dat als ik al die screenshots zie ik daar mischien welvaker te vinden zal zijn dan in LS zelf, want is gewoon iets wat mij heel erg aanspreekt.

ik wil wel veel variatie zien zoals woestijn,bossen, meren, trailerparks etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Cruisen door de countryside van gta V is wat ik heel graag wil :D Pak ik een auto die het meest op een mooie Duitse sedan lijkt. BMW of zo (Sentinel) :D En dan lekker cruisen.

Ik zou graag heel veel dieren willen zien. Herten, adelaars, koeien, paarden en veel meer dingen wat in de countryside voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral wil zijn zeer afgelegen dorpjes, wat afgesneden van de beschaving maar toch zo dichtbij Los Santos. Samengaand met -relatief- lege woestijnwegen en hopelijk wat bergpassen voor het betere bochtenwerk. Hoewel dit allemaal zeer leuk lijkt kijk ik vooral uit naar dirtroads. In San Andreas heb ik belachelijk veel tijd verspild al driftent en racent over de vele rally-tracks die San Andreas had, maar na een tijd ken je die ook allemaal wel. Ik hoop dus op een nieuw tijdsverdrijf, eentje met lange parcours en mooie landschappen, waar ik tussen de velden doorsjees en een Combine Harvester zijn werk kan zien doen om in de volgende bocht compleet de mist in te gaan en een koe omver te maaien. Puur allemaal omdat het kan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, ook wel leuk als je langs een boerderij rijdt waar je gewoon koeien en een boer op een combine harvester ziet, en a die dingen die op een boerderij gebeuren.

Ik wel echt zo'n dicht bos waar je door heen kan crossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Rockstar de countryside een beetje aan moet pakken zoals ze dat bij Red Dead Redemption hebben gedaan. De sfeer zat er echt zo goed in bij Red Dead Redemption. Ze mogen van mij ook wel af en toe kleine audiocues inzetten om een grote, lege woestijn net iets meer sfeer te geven. Delen van de woestijn mogen van mij wel een beetje een 'western' gevoel krijgen.

Het is ook mogelijk dat het befaamde 'Salton Sea' in de woestijn in GTAV komt. 'The Salton Sea' is een opgedroogd meer in Californië. Toen er nog schoon water was, was het een heuse attractie. Er waren grote plannen om er een grote toeristische attractie van te maken. Er zou een stad komen. Na een poosje werd het water steeds zouter, en uiteindelijk stierven alle vissen door het zoutgehalte. Er kwam een stank die niet te harden was, en veel mensen verlieten de stad, en kwamen nooit terug. Het doet een beetje denken aan Chernobyl. Er staan nog borden met straatnamen erop van straten die nooit gebouwd zijn, en er staan nog huizen die met spoed verlaten zijn.

Dit is een hele goede kleine documentaire over de 'Salton Sea', echt een must-watch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Rockstar de countryside een beetje aan moet pakken zoals ze dat bij Red Dead Redemption hebben gedaan. De sfeer zat er echt zo goed in bij Red Dead Redemption. Ze mogen van mij ook wel af en toe kleine audiocues inzetten om een grote, lege woestijn net iets meer sfeer te geven. Delen van de woestijn mogen van mij wel een beetje een 'western' gevoel krijgen.

Het is ook mogelijk dat het befaamde 'Salton Sea' in de woestijn in GTAV komt. 'The Salton Sea' is een opgedroogd meer in Californië. Toen er nog schoon water was, was het een heuse attractie. Er waren grote plannen om er een grote toeristische attractie van te maken. Er zou een stad komen. Na een poosje werd het water steeds zouter, en uiteindelijk stierven alle vissen door het zoutgehalte. Er kwam een stank die niet te harden was, en veel mensen verlieten de stad, en kwamen nooit terug. Het doet een beetje denken aan Chernobyl. Er staan nog borden met straatnamen erop van straten die nooit gebouwd zijn, en er staan nog huizen die met spoed verlaten zijn.

Dit is een hele goede kleine documentaire over de 'Salton Sea', echt een must have

Die zee zie ik ook wel zitten.. Overal kapotte boten vrachtwagens autos kapotte fietsen en misschien hier en daar een lijk aan een steen vast gemaakt. Inderdaad een must have :)

Bewerkt: door Larsiexd
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook mogelijk dat het befaamde 'Salton Sea' in de woestijn in GTAV komt. 'The Salton Sea' is een opgedroogd meer in Californië. Toen er nog schoon water was, was het een heuse attractie.

Ik dacht dat we al een screenshot hadden gezien met Trevor aan The Salton Sea (of dat dacht men toch) - Vind hem wel niet zo even terug.

Maar het idee vind ik wel geweldig. Zeker zo'n verlaten stadje ergens in the middle of nowhere, een beetje zoals Tumbleweed in RDR, liefst dan bezet door enkele rednecks. Een paar kapotgeschoten huizen met ergens een saloon-bordje dat wat met de wind meeklappert... Ik kijk er al naar uit moet ik zeggen, maar ik hoop vooral op wat verrassingen waar ik zelf niet aan had gedacht dat ze in de game hadden moeten zitten :3

Link to comment
Delen op andere websites

De GTA-versie van de Salton Sea staat beter bekend als de 'Alamo Sea'. Dit is een afbeelding van het meer met op de achtergrond een berg waarbij men speculeert dat de berg een nieuwe versie van Mt. Chilliad is. De afbeelding die Phoenyxar bedoelt is deze, waarbij Franklin (te zien aan zijn kleding die hij ook in ander beeldmateriaal draagt) op een quad langs het meer rijdt.

Edit: @Phoenyxar hieronder:

Die afbeelding heb ik helemaal over het hoofd gezien. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...