Jump to content

SA laadt niet meer na installeren mod met SAMI


ilkay98

Recommended Posts

>>> Door Jacky-2007: Topictitel ter verduidelijking aangepast<<<

Ik speel sindskort gta sa op de pc met SAMI maar als ik een mod wil installeren laad de game niet meer dan stopt hij steeds op de helft van het laden

HELP WAT MOET IK DOEN...???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel sindskort gta sa op de pc met SAMI maar als ik een mod wil installeren laad de game niet meer dan stopt hij steeds op de helft van het laden

HELP WAT MOET IK DOEN...???

Deze mod heeft waarschijnlijk in het main.scm bestand zitten rommelen. Als je het spel wilt spelen zul je een nieuwe game moeten starten. Wil je je oude savegame gebruiken dan is het enige wat je kunt doen de mod verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel sindskort gta sa op de pc met SAMI maar als ik een mod wil installeren laad de game niet meer dan stopt hij steeds op de helft van het laden

HELP WAT MOET IK DOEN...???

Deze mod heeft waarschijnlijk in het main.scm bestand zitten rommelen. Als je het spel wilt spelen zul je een nieuwe game moeten starten. Wil je je oude savegame gebruiken dan is het enige wat je kunt doen de mod verwijderen.

Wat je zegt is er niets van waar. Main.scm is zeer makkelijk te backuppen en te vervangen, dus is SAMI daar niet voor bedoeld.

@ilkay,

verwijder en installeer GTA SA opnieuw en dit keer en in het vervolg is het echt wel raadzaam om mods voortaan met Spark of IMGTool te installeren.

SAMI is hartstikke onbetrouwbaar, het is een van de meest belachelijkste programma dat er bestaat voor GTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Als je hem hebt geherinstalleerd moet je eerst ven je San Andreas downgraden dat kan je hier downloaden : http://www.gtaforum....ram-downgrader/

Dan kun je SAMI Gewoon weer gebruiken en als het goed is moet hij dan gewoon doorladen.

Verandert de versie van het spel dan?

Graphics?

Of verschijnen er dan enkele bugs/glitches?

nee de graphics blijven gewoon nog het zelfde en er verschijnen geen glitches of bugs. Oja er verschijnt wel een bug maar een leuke bug als je bij het begin van het spel de cutscene krijgt dat je in de politie auto zit moet je de cheat van de jetpack doen . En zodra tenpenny je uit de auto gooit ga je dood, op de plek waar je normaal gezien op je fiets moet stappen en als je dan bij het ziekenhuis bent kun je doen wat je wilt en dan is alles open alle bruggen alle winkels alles is dan allemaal beschikbaar.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...