Jump to content

[WidM] Week 6 - Mensenmens


NandroDavids

Recommended Posts

Mensenmens

Jullie hebben vanaf nu 48 uur de tijd om één persoon in de groep aan te wijzen die volgens jullie in de groep een echte mensenmens is.

Overleg dient te gebeuren in dit topic, en het moet een unanieme beslissing zijn: alle deelnemers moeten aangeven dat ze het met de beslissing eens zijn. Een opmerking als Ik ga mee met de meerderheid wordt niet geaccepteerd: een ieder moet de naam van de mensenmens echt noemen in dit topic. Lukt dat niet, dan wijzen wij at random één persoon aan en gaat er 1000 euro uit de pot.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    11

  • thebig

    10

  • $NeoSyp$

    8

  • Cabyon

    6

Ik denk eerlijk gezegd toch dat ik voor deze functie de meest geschikte kandidaat ben. Ik ben, zoals jullie uiteraard allemaal weten, uitermate sociaal en daarbij heb ik vorig jaar mijn universitaire minor psychologie met succes afgerond, waardoor ik aardig wat over mensen en hun doen en laten heb geleerd. Dus ja, ik vind dat ik deze positie het beste kan vervullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, zo gaat het natuurlijk niet lukken om die 1000 euro in de pot te houden. We weten niet eens wat de grootste mensenmens onder ons gaat moeten doen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat weten we inderdaad niet. Maar iedereen moet het er unaniem mee eens zijn, dus aan drie mensen die van zichzelf elk vinden dat ze een mensenmens zijn hebben we niet veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien ervaringen uit ons Covesight-verleden zou ik jou niet bestempelen als 'medemens', $NeoSyp$. :puh:

Edit: 'mensenmens'* excuses!

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Goed, ik maak op uit Cabyons reactie dat we dus met 3 van de 5 mensen zitten die zich voorop schuiven. Ik wil geen 1000 euro uit die pot, dus gaan een paar mensen gewoon moeten toegeven.

Ik schuif dus niet mezelf, maar Die Hard als kandidaat naar voren. Ik weet niet of Cabyon met mij mee wil doen, zodat we die anderen toch al kunnen overtuigen. Als de andere drie toch een haalbaar voorstel hebben (dus niet: ik ben het), dan ga ik daar ook graag in mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Om mijn kandidatuur nog even kracht bij te zetten: ik leef al bijna 21 jaar dag en nacht onder de mensen, dus met die ervaring zou ik mijzelf zeker bestempelen als mensenmens. Daarbij ken ik Die Hard in real life heel goed en hoewel het een prima kerel is, zou ik hem niet bepaald als mensenmens afschilderen, simpelweg omdat hij soms dingen uithaalt die hem als het tegengestelde aanduiden.

En oh ja: die minor psychologie heb ik destijds cum laude afgesloten.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nu ook wel een heel verhaal ophangen over dat ik over jou precies hetzelfde kunnen zeggen, maar ik denk niet dat andere kandidaten daarop zitten te wachten en het schiet ook niet veel op als er continue over en weer wordt geschreeuwd wat iemand wel goed kan en wat iemand niet goed kan. Daarom doe ik dat dus ook maar gewoon niet. :)

Als we gaan discussiëren komen we er denk ik niet uit, dus misschien is het verstandig om er gewoon over te stemmen? Als iedereen daarmee akkoord gaat en daarna zijn stem uitbrengt (op jezelf stemmen is dan toegestaan(?), een soort van 'jezelf kandidaat stellen'), dan wordt degene met de meeste stemmen gewoon ons mensenmens?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar nu bestaat er twijfel over wie we nu echt moeten kiezen. Als iedereen aangeeft dat hij akkoord gaat met de stemming en akkoord gaat met wie uiteindelijk wordt gekozen, dan kan het ook niet gebeuren dat iemand nog zegt 'ja, hier doe ik dus niet aan mee'.

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien ervaringen uit ons Covesight-verleden zou ik jou niet bestempelen als 'medemens', $NeoSyp$. :puh:

Hihi. :D

en Kloep, die waarschijnlijk koppig aan zichzelf gaat vasthouden... of niet?

Geen idee, zou het?

ik leef al bijna 21 jaar dag en nacht onder de mensen

Ik bijna 22 jaar.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...