Jump to content

[WidM] Week 6 - Mensenmens


NandroDavids

Recommended Posts

We hebben echt geen tijd meer over om veel te treuzelen. Aangezien Neosyp al zichzelf en Cabyon achter zich had en we onmogelijk kunnen weten wat de opdracht is en het dus niet zoveel uitmaakt, behalve voor de pot, ga ik ook op NeoSyp.

Hierbij verklaar ik dus officieel dat ik $NeoSyp$ naar voren schuif als Mensenmens voor deze opdracht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    11

  • thebig

    10

  • $NeoSyp$

    8

  • Cabyon

    6

Just in time! Het is jullie nét op tijd gelukt om het unaniem eens te worden over de mensenmens: $NeoSyp$.

Tijd voor het volgende deel van deze opdracht. Iedere deelnemer, met uitzondering van mensenmens $NeoSyp$, moet zichzelf omschrijven aan de hand van één positieve en één negatieve eigenschap. Dit lever je middels PM in aan @NandroDavids. Onderling overleg hierover is absoluut verboden. Ook in het Praat- & Overlegtopic willen we dus geen berichten zien over deze opdracht, zolang de opdracht duurt. Daarnaast moeten twee van deze deelnemers mensenmens $NeoSyp$ omschrijven aan de hand van één positieve eigenschap en de andere twee noemen één negatieve eigenschap.

Die verdeling is als volgt. Cabyon en Die Hard omschrijven mensenmens $NeoSyp$ aan de hand van één positieve eigenschap en Kloep en thebig omschrijven mensenmens $NeoSyp$ aan de hand van één negatieve eigenschap.

Iedere eigenschap dient uit slechts 1 woord te bestaan. Alles dus insturen via PM aan @NandroDavids, uiterlijk dinsdag 12 maart, 23.59 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle eigenschappen zijn binnen en die zijn als volgt, op alfabetische volgorde:

Assertief

Eigenwijs

Enthousiast

Extravert

Leidinggevend

Lui

Lui

Traag

Verstandig

Weloverwegend

Zelfverzekerd

Zelfzuchtig

Jullie hebben unaniem gekozen voor $NeoSyp$ als mensenmens, dus hij weet natuurlijk heel goed welke eigenschap bij welke deelnemer hoort. Aan hem dan ook de taak om dat goed aan elkaar te koppelen. Na al die weken met elkaar te zijn opgetrokken kennen jullie elkaar uiteraard door en door, dus dit zal geen enkel probleem worden. Hij dient deze tabel in te vullen:

[table=header]Deelnemer|Positieve eigenschap|Negatieve eigenschap

$NeoSyp$||

Cabyon||

Die Hard||

Kloep||

thebig||[/table]

Voor iedere eigenschap die mensenmens $NeoSyp$ op de juiste positie plaatst wordt 250 euro verdiend. Zet hij bij een deelnemer zelfs twee eigenschappen op de juiste plaats, dan ontvangt de betreffende deelnemer een Joker. Er zijn in totaal twaalf eigenschappen, voor tien posities, dus niet alle eigenschappen dienen te worden gebruikt bij het invullen.

$NeoSyp$, je dient de tabel met ingevulde eigenschappen in PM te sturen aan @NandroDavids, uiterlijk donderdag 14 maart om 23.59 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensenmens $NeoSyp$ heeft de tabel met eigenschappen ingevuld, en wel als volgt:

[table=header]Deelnemer|Positieve eigenschap|Negatieve eigenschap

$NeoSyp$|Leidinggevend|Zelfzuchtig

Cabyon|Assertief|Traag

Die Hard|Enthousiast|Eigenwijs

Kloep|Zelfverzekerd|Lui

thebig|Extravert|Lui[/table]

En de door jullie gekozen mensenmens heeft van de maximaal te verdienen 2500 euro nog minder dan de helft binnengehaald: 750 euro.

Gefeliciteerd daarmee. Er zijn geen Jokers gewonnen. Zo goed kennen jullie elkaar na al deze weken dus toch niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was een moeilijke opdracht vind ik. We zitten nog altijd op een forum onpersoonlijk achter een pc. Het is niet dat we nu al 5 weken bij elkaar leven in een hotel in zuid afrika ofzo. We hebben toch iets kunneb verdienen...

Link to comment
Delen op andere websites

Och ja... Het is geen monsterbedrag, maar dat was het maximaal te verdienen bedrag nou ook niet echt. En zo slecht vind ik 3/10 goed bij 1/12 kans op juist invullen nou ook weer niet als ik eerlijk ben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het helemaal verpest NeoSyp, geef nou potjandorie gewoon toe.

Ach, maar jullie hebben allemaal op mij gestemd, dus jullie hebben het vier keer zo erg verpest :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...