Jump to content

KAM's script wordt niet geladen (3dsMax)


520860

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik moet voor een project voor school een game maken. Ik ga samen met twee andere klasgenoten een klein spelletje op basis van San Andreas maken. Ik heb echter nog nooit modellen geconverteerd naar San Andreas, dus ik heb weinig kennis van 3dsMax. Ik het met Sketchup een model gemaakt en die succesvol geconverteerd naar 3ds en geprelight. Nu moet het een dff worden en dat moet met KAM's GTA scripts. Ik heb dit gedownloadt en alle bestanden in de juiste mappen gezet. De plug-in wordt echter niet geladen in 3dsMax. Hoe komt dit? Moet ik misschien ergens een vinkje zetten ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Rare project heb je dan. Wat bedoel je met een game maken? Echt je eigen game maken

of een bestaande game gebruiken? Om te weten hoe je modellen naar GTA SA moet converteren moet je

eerst een GTA SA dff importeren om zo te kunnen zien hoe alles in mekaar zit.

Ik heb geen idee waarom KAM scripts niet geladen worden, iemand zal wel weten hoe je dat moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...