Jump to content

[WidM] Week 6 - Lasermazerace


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    16

  • $NeoSyp$

    16

  • Die Hard

    15

  • Kloep

    15

Wel, op een vrijdag voor de vakantie zit ik op school, maar deze nacht vertrek ik naar Italië.

Zal een van mijn laatste acties zijn waarschijnlijk, maar toch:

graven

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben allen een PM ontvangen met wat er is gebeurd, wat je nu ziet en wat je mogelijkheden zijn. Die mogelijkheden zijn voor iedereen hetzelfde: er zijn geen mogelijkheden meer, want het spel is afgelopen.

Die Hard is als eerste de uitgang van het doolhof doorgegaan en wint daarmee deze Lasermazerace; gefeliciteerd! Hij wint daarmee dit:

EPuXDIk.png

Een Vrijstelling. Maar geen gewone Vrijstelling. De kijkers van het tv-programma zullen het wellicht herkennen, want Daniël Boissevain won er afgelopen seizoen ook zo eentje. Het is een Vrijstelling voor de finale! Die Hard krijgt dus een garantie op een finaleplek. Máár, daar zit nog één voorwaarde aan verbonden: de komende Mol-test moet hij nog wel even een groen scherm zien te krijgen. Lukt dat, dan is hij zeker van de finale en kan hij dus niet afvallen bij de laatste Mol-test vóór de finale!

Uiteraard was er ook geld te verdienen in dit doolhof. Meer dan 1000 euro zelfs. En hoeveel hebben jullie daarvan mee uit het doolhof genomen? Het geweldige bedrag van 300 euro. Chapeau.

Verdere beloningen die in de verschillende PM's zijn gemeld zullen later vandaag via diezelfde PM worden toegekend.

Zo, en dan stappen we nu een vliegtuig in, op naar...Las Venturas natuurlijk! Daar zal de komende Mol-test plaatsvinden en ook de opdrachten van de volgende week spelen zich daar af.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...