NandroDavids Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Had het Vanmarcke meer gegund dan Cancellara, maar bon. Ja, ik ook. Toch de underdog supporteren in zo'n geval Terpstra trouwens 3de, top! Tja, blijft lullig zo...immers, wat was er voor hem mogelijk als Stybar en Vandenbergh niet vooruit waren en hij voor z'n eigen kans kon gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Vanmarcke had niet zo vaak de kop moeten nemen bij Cancellara, maar hem alles laten doen en zich sparen voor de spurt. Domme koers van Vanmarcke, al was hij ijzersterk. Helaas, overmoed eist z'n tol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Overmoed? Hij heeft het slim gespeeld door met Vandenbergh weg te rijden toen Cancellara begon te knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 (bewerkt) Ja, maar waarom nam ie altijd de kop in het duo Vanmarcke-Cancellara? Hij heeft z'n eigen spurt daar weggereden door altijd de kop te nemen. Dat ie eens slim reed en Fabian het werk liet opknappen. Het is immers Fabian die de spurt schuwt en niet Vanmarcke.. Bewerkt: 7 april 2013 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 (bewerkt) Ja, maar waarom nam ie altijd de kop in het duo Vanmarcke-Cancellara? Hij heeft z'n eigen spurt daar weggereden door altijd de kop te nemen. Dat ie eens slim reed en Fabian het werk liet opknappen. Het is immers Fabian die de spurt schuwt en niet Vanmarcke.. Omdat Cancellara te eigendunkerig/slim (kies een van de twee) om op kop te rijden. Heeft misschien ook wel met z'n status als wielrenner te maken. Oja, en als Vanmarcke niet op kop zou rijden zou óf het koppel helemaal stilvallen óf Cancellara peert hem direct en dan is de kans op eremetaal voor Sep weer een stuk minder. Bewerkt: 7 april 2013 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Omdat Cancellara te eigendunkerig/slim (kies een van de twee) om op kop te rijden. Heeft misschien ook wel met z'n status als wielrenner te maken. Oja, en als Vanmarcke niet op kop zou rijden zou óf het koppel helemaal stilvallen óf Cancellara peert hem direct en dan is de kans op eremetaal voor Sep weer een stuk minder. Vanmarcke nam op eigen initiatief de kop hoor..Trouwens, Cancellara kon niet wegrijden van Vanmarcke, Sep zat meteen in z'n wiel toen ie het probeerde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Omdat Cancellara te eigendunkerig/slim (kies een van de twee) om op kop te rijden. Heeft misschien ook wel met z'n status als wielrenner te maken. Oja, en als Vanmarcke niet op kop zou rijden zou óf het koppel helemaal stilvallen óf Cancellara peert hem direct en dan is de kans op eremetaal voor Sep weer een stuk minder. Vanmarcke nam op eigen initiatief de kop hoor..Trouwens, Cancellara kon niet wegrijden van Vanmarcke, Sep zat meteen in z'n wiel toen ie het probeerde. Ik durf er eerlijk gezegd erop te wedden dat als Fabian het nog een keer had geprobeerd hij wel een gat had geslagen. Maar dat is achteraf, he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Ik durf er eerlijk gezegd erop te wedden dat als Fabian het nog een keer had geprobeerd hij wel een gat had geslagen. Maar dat is achteraf, he. Als hij dat kon en ook nog eens zelf geloofde, had ie dat wel gedaan denk ik. Belgische commentators zeiden het keer op keer; "Pak die kop nu niet Sep". Kon z'n team 'm niet even tot de orde roepen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Ik durf er eerlijk gezegd erop te wedden dat als Fabian het nog een keer had geprobeerd hij wel een gat had geslagen. Maar dat is achteraf, he. Als hij dat kon en ook nog eens zelf geloofde, had ie dat wel gedaan denk ik. Belgische commentators zeiden het keer op keer; "Pak die kop nu niet Sep". Kon z'n team 'm niet even tot de orde roepen? Blame it on de ploegleiders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Vanmarcke natuurlijk het meest, maar z'n team kon 'm toch ff zeggen dat ie moest inhouden in plaats van al z'n krachten te verspelen op kop.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 (bewerkt) Vanmarcke natuurlijk het meest, maar z'n team kon 'm toch ff zeggen dat ie moest inhouden in plaats van al z'n krachten te verspelen op kop.. Hij heeft daar niet zo over kunnen nadenken als wij. Het is midden in de koers, je moet snel beslissingen nemen (het is nogal hectisch) en hij koos voor deze. Bewerkt: 7 april 2013 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2013 Inderdaad, maar als renner vind ik dat je toch wel moet weten dat je niet in de kaarten van iemand als Fabian Cancellara mag spelen. Al heb je superbenen, al heb je een superdag, zo iemand versla je niet zomaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Ben persoonlijk blij dat Gilbert eruit gespurt is. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Sagan is weer de boy. Zaterdag AGR. Wie is waarschijnlijk net zoals ik bij de finish in Valkenburg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2013 Zaterdag AGR. Wie is waarschijnlijk net zoals ik bij de finish in Valkenburg? Waar is de finish dit jaar? Op de Cauberg, of weer een stukje daarachter? Vorig jaar een zeer verrassende winnaar na een erg spannend slot, hopelijk dit jaar weer zoiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.