Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

Is gewoon in een vlucht, tja als de rest hun energie slecht heeft verdeeld dan win je. In rit 8 zal hij de trui sws wel kwijtspelen.

emo.gif

Dat Belgengehaat is echt triest aan het worden. Belg die wint? Rest heeft energie slecht verdeeld. Een Belg kan niet de sterkste zijn. Man man man...

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Is gewoon ontzettend knap gereden hoor, Aron.

Ik wist niet dat Van Avermaet dit kon, zoveel moeten klimmen? Weird. puh2.gif

Nou, hij is geen echte klimmer, maar wel een sprinter met een goede bergaankomst. Hij is vooral een puncher, iemand die echt goed is in heuvelklassiekers als AGR (5e), LBL (7e), Ronde van Vlaanderen (2e) en Il Lombardia (wat toch meer echt een bergklassieker is met hele steile stukken. (12e)

En in de kopgroep was ie gewoon een van de beste klimmers op papier (ik schatte alleen Majka iets hoger in). in het peloton zou die er waarschijnlijk vanaf gereden zin, maar dat maakt het niet midern knap :puh:

Is gewoon in een vlucht, tja als de rest hun energie slecht heeft verdeeld dan win je. In rit 8 zal hij de trui sws wel kwijtspelen.

Treurig hoor. Ik had kritiek op het Belgische elftal, maar dat was nog enigszins redelijk. Dit is gewoon, zaols Mega zegt, afkraken omdat het een Belg is. Erg jammer :N Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Is gewoon in een vlucht, tja als de rest hun energie slecht heeft verdeeld dan win je. In rit 8 zal hij de trui sws wel kwijtspelen.

emo.gif

Dat Belgengehaat is echt triest aan het worden. Belg die wint? Rest heeft energie slecht verdeeld. Een Belg kan niet de sterkste zijn. Man man man...

Dat zeg ik toch niet :7 De Gendt was de andere Belg en heeft niet goed ingedeeld. Was duidelijk de sterkere(De Gendt). Op de klim ervoor. Maar je hebt zo te zien niet gekeken, dus dan weet je dat niet. Hij was ook de beste, maar sommige mensen houden er van woorden in de mond te leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Rest heeft gewoon hun energie slecht verdeeld. /s

Haha +1

Wat een zege _O_ Was bij vlagen een geweldige etappe, maar blijf het toch jammer vinden hoe SKY domineert. Natuurlijk, het is heel knap en ook totaal hun verdienste, maar ik verwacht dat Froome niet meer gaat kraken. En begrijp me niet verkeerd, ik gun het m. Maar het wordt er niet echt spannend mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Rest heeft gewoon hun energie slecht verdeeld. /s

Klopt, dat deden ze inderdaad.

Rest heeft gewoon hun energie slecht verdeeld. /s

Haha +1

Wat een zege _O_ Was bij vlagen een geweldige etappe, maar blijf het toch jammer vinden hoe SKY domineert. Natuurlijk, het is heel knap en ook totaal hun verdienste, maar ik verwacht dat Froome niet meer gaat kraken. En begrijp me niet verkeerd, ik gun het m. Maar het wordt er niet echt spannend mee.

Froome gaat inderdaad winnen, Quintana is veels te laf en Porte loopt nog steeds te knechten voor Froome :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks tegen Froome, ik vind het gewoon jammer dat iemand zoveel beter is dan de rest en het zo eigenlijk veel minder spannend is dan het zou kunnen zijn. Ik heb het niet voor Froome, maar ik kan tegen zo'n ultieme sportman ook niets hebben, hij is gewoon veruit de beste. Alweer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...