Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt.

Wat een domper zeg, helemaal de vernieling in gereden. En dan ook helemaal naar de tiende plek gezakt, dat maakt het echt zuur. Vandaag ook nog een stevige rit, met bergen in de 2e, 1e, 1e en buitencategorie. Ik hoop dat ie de motivatie kan vinden om er voor te gaan, om wellicht weer wat te stijgen in het klassement. Maar ik ben er bang voor.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt.

Wat een domper zeg, helemaal de vernieling in gereden. En dan ook helemaal naar de tiende plek gezakt, dat maakt het echt zuur. Vandaag ook nog een stevige rit, met bergen in de 2e, 1e, 1e en buitencategorie. Ik hoop dat ie de motivatie kan vinden om er voor te gaan, om wellicht weer wat te stijgen in het klassement. Maar ik ben er bang voor.

Ontsnapt nu toch nog even. Mentaal beest worshippy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

De Gendt moet echt de superstrijdlust krijgen, djeezes.

Ja was zeker mogelijk. Zat zelf te twijfelen tussen Pantano, Sagan en De Gendt. Sagan denk ik uiteindelijk toch wel evrdiend :)
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, zijn er zoveel geweest die zo vaak meezaten. Pantano, Majka, Clement, Sagan en Alaphilippe etc.

Speciaal voor jou de top 3 renners die het meest in de aanval gereden heeft, ik waarschuw je, er zitten 2 Belgen bij, dus neem alvast wat Kleenex bij de hand.

1. Majka 644 km

2. De Gendt 475 km

3. Van Avermaet 431 km

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, zijn er zoveel geweest die zo vaak meezaten. Pantano, Majka, Clement, Sagan en Alaphilippe etc.

Speciaal voor jou de top 3 renners die het meest in de aanval gereden heeft, ik waarschuw je, er zitten 2 Belgen bij, dus neem alvast wat Kleenex bij de hand.

1. Majka 644 km

2. De Gendt 475 km

3. Van Avermaet 431 km

Ik zeg niet dat de Gendt het niet verdiend had, maar jij vond dat hij had moeten winnen, wat dus niet waar is. Maar strijdlust gaat ook niet alleen om vooruit rijden, maar ook om dappere pogingen zoals bv. Alaphillipe en Martin. Dat jij graag een Belg zitten winnen oké, maar het was niet van moeten he.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou typisch wezen als hij op het laatst toch nog buiten de top-3 valt.

Wat een domper zeg, helemaal de vernieling in gereden. En dan ook helemaal naar de tiende plek gezakt, dat maakt het echt zuur. Vandaag ook nog een stevige rit, met bergen in de 2e, 1e, 1e en buitencategorie. Ik hoop dat ie de motivatie kan vinden om er voor te gaan, om wellicht weer wat te stijgen in het klassement. Maar ik ben er bang voor.

Ontsnapt nu toch nog even. Mentaal beest worshippy.gif

Geprobeerd, helaas niet gelukt. Uiteindelijk deze Tour goed mee kunnen doen, alleen de Alpen hebben 'm genekt, jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...