MegaPilot Geplaatst: 13 juli 2016 Rapport Geplaatst: 13 juli 2016 Sagan de sterkste, Froome heel sterk en slim. Reageren
aron24 Geplaatst: 13 juli 2016 Rapport Geplaatst: 13 juli 2016 Mooie einde, beter wint Froome de Tour. Quintana gun ik het niet. Froome heeft met zijn aanvallen deze Tour toch echt sympathieën bezorgd bij mij. En Sagan, eindbaas Mollema heeft toch een redelijk grote kans op podium. Waarschijnlijk zullen D.Martin en A.Yates nog wel wat tijd verliezen. Hij moet zien zelf geen tijd te verliezen en ergens tijd te pakken op Bardet. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 juli 2016 Rapport Geplaatst: 13 juli 2016 (bewerkt) Heerlijke etappe Begon geweldig, leek toen dood te bloeden en toen zo een einde Froome Sagan En ja, Mollema oogt erg sterk en constant Bewerkt: 13 juli 2016 door KoningJesper Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Zwakke koers, een Belg heeft gewonnen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 (bewerkt) Dit is gewoon koersvervalsing, slaat echt nergens op. Het is volledig de schuld van de organisatie van TdF dat dit gebeurd is, Froome morgen niet in het geel staat gelijk aan koersvervalsing. Gewoon al die supporters van die bergen halen, ze misdragen hun massaal en dat al jarenlang. Bewerkt: 14 juli 2016 door MegaPilot Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 (bewerkt) Mollema 10 secondes extra, Porte, Froome zelfde tijd. Dit zou ik het beste vinden Bewerkt: 14 juli 2016 door KoningJesper Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Zou inderdaad correcter zijn, Mollema ging in een normaal koersverloop nog eens aangezet hebben vermoed ik, die had superbenen vandaag. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Jammer trouwens dat dit zo de prachtige overwinning van De Gendt overschaduwd @Mega Nee, ik bedoel die 10 secondes meer vanwege de voorsprong die Groep Froome/Mollema deels verloor vanwege die valpartij Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Knullige organisatie. Geen hekken ook Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Knullige organisatie. Geen hekken ook Ook mijn eerste gedachte, maar die waaien ook om natuurlijk. Wat buiten die achterlijke supporters (zie ook die opstopping ervoor met die belachelijke Pool (?) en zijn bord voor de camera) het grootste probleem is, is dat de ruimte vanwege het verlagemn van de finish kleiner is egworden voor evenveel supporters Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Hij behoudt geel, twittert Froome net. Beter. Hoop wel op Mollema tweede Wat was die ijzersterk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 (bewerkt) Jammer trouwens dat dit zo de prachtige overwinning van De Gendt overschaduwd Ja inderdaad, wat een renner. Heb 't er wel voor. Ben blij dat Pauwels 'm niet pakte, nam niet 1 keer over van De Gendt in het slotstuk. @Mega Nee, ik bedoel die 10 secondes meer vanwege de voorsprong die Groep Froome/Mollema deels verloor vanwege die valpartij Weet ik, maar ik vermoed dat Mollema nog eens zou aangezet hebben en dat ie misschien wel meer tijd ging gepakt hebben.Denk dat dit wel een correcte oplossing is. Mollema krijgt z'n seconden, Froome behoudt de trui en Quintana verdiend naar onderen. Correcter kan niet. Bewerkt: 14 juli 2016 door MegaPilot Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Ja minst slechte oplossing In principe wordt Mollema hier nog een klein beetje door genaaid, maar dit was zo apart en je kan niet iedereen tevreden stellen. Prima zo Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Ja minst slechte oplossing In principe wordt Mollema hier nog een klein beetje door genaaid, maar dit was zo apart en je kan niet iedereen tevreden stellen. Prima zo Tsja, dat kan je nooit zeker weten. Ik gok er zelf ook op dat Mollema nog verder ging uitlopen op Froome en de rest, maar dat kan je niet met zekerheid zeggen. Minst slechte oplossing inderdaad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.