Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

Mooie einde, beter wint Froome de Tour. Quintana gun ik het niet. Froome heeft met zijn aanvallen deze Tour toch echt sympathieën bezorgd bij mij.

En Sagan, eindbaas _O_

Mollema heeft toch een redelijk grote kans op podium. Waarschijnlijk zullen D.Martin en A.Yates nog wel wat tijd verliezen. Hij moet zien zelf geen tijd te verliezen en ergens tijd te pakken op Bardet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijke etappe :puh: Begon geweldig, leek toen dood te bloeden en toen zo een einde :D

Froome _O_ Sagan _O_

En ja, Mollema oogt erg sterk en constant :)

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon koersvervalsing, slaat echt nergens op.

Het is volledig de schuld van de organisatie van TdF dat dit gebeurd is, Froome morgen niet in het geel staat gelijk aan koersvervalsing. Gewoon al die supporters van die bergen halen, ze misdragen hun massaal en dat al jarenlang.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer trouwens dat dit zo de prachtige overwinning van De Gendt overschaduwd :N

@Mega

Nee, ik bedoel die 10 secondes meer vanwege de voorsprong die Groep Froome/Mollema deels verloor vanwege die valpartij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Knullige organisatie. Geen hekken ook

Ook mijn eerste gedachte, maar die waaien ook om natuurlijk. Wat buiten die achterlijke supporters (zie ook die opstopping ervoor met die belachelijke Pool (?) en zijn bord voor de camera) het grootste probleem is, is dat de ruimte vanwege het verlagemn van de finish kleiner is egworden voor evenveel supporters
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer trouwens dat dit zo de prachtige overwinning van De Gendt overschaduwd nope.gif

Ja inderdaad, wat een renner. Heb 't er wel voor. Ben blij dat Pauwels 'm niet pakte, nam niet 1 keer over van De Gendt in het slotstuk. puh2.gif

@Mega

Nee, ik bedoel die 10 secondes meer vanwege de voorsprong die Groep Froome/Mollema deels verloor vanwege die valpartij knipoog.gif

Weet ik, maar ik vermoed dat Mollema nog eens zou aangezet hebben en dat ie misschien wel meer tijd ging gepakt hebben.

Denk dat dit wel een correcte oplossing is. Mollema krijgt z'n seconden, Froome behoudt de trui en Quintana verdiend naar onderen. Correcter kan niet.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja minst slechte oplossing puh2.gif In principe wordt Mollema hier nog een klein beetje door genaaid, maar dit was zo apart en je kan niet iedereen tevreden stellen. Prima zo smile3.gif

Tsja, dat kan je nooit zeker weten. Ik gok er zelf ook op dat Mollema nog verder ging uitlopen op Froome en de rest, maar dat kan je niet met zekerheid zeggen. Minst slechte oplossing inderdaad.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...