MegaPilot Geplaatst: 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2017 20 minuten geleden, aron24 zei: Strijdlust gaat voor Barguil zijn en dat is in mijn ogen terecht. Mehh, zou een Fransman die in 11/18 ritten in de aanval heeft gereden de superstrijdlust winnen en niet Barguil? Ik denk het eerlijk gezegd wel..Ik begrijp waarom je Barguil zegt, maar pure strijdlust(losstaande van resultaten) is De Gendt gewoon de nummer 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2017 Geen woorden voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2017 Tja, aan de ene kant snap ik het wel: Barguil heeft mooi gekoerst, aangevallen, èn die aanvallen hebben iets opgeleverd en enthousiaste fans opgebracht. De Gendt was vaker in de aanval, maar eigenlijk nooit kansrijk of met resultaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2017 Op 22-7-2017 om 21:49, NandroDavids zei: Tja, aan de ene kant snap ik het wel: Barguil heeft mooi gekoerst, aangevallen, èn die aanvallen hebben iets opgeleverd en enthousiaste fans opgebracht. De Gendt was vaker in de aanval, maar eigenlijk nooit kansrijk of met resultaat. Dan ben ik weer advocaat van de andere partij: strijdlust gaat nooit over resultaat, maar over aanvallen. Bodnar met z'n onmogelijke poging kreeg ook de strijdlust, niet degene die de etappe won. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2017 Op 21-7-2017 om 16:37, aron24 zei: Groenewegen gaat geen etappe winnen, helemaal niet nu Roosen uit de Tour is. Tja... Het zat er aan te komen, mooi dat ie de slotetappe dan weet te winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2017 Sagan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2017 Op 16-10-2016 om 15:52, aron24 zei: Maar goed Sagan, koning, keizer, admiraal, is gwn de allerbeste wielrenner en de terechte wereldkampioen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2017 Prachtige renner, Sagan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.