mekane Geplaatst: 27 maart 2013 Rapport Geplaatst: 27 maart 2013 (bewerkt) Beste , gtaforum.nl ik ben al sinds zaterdag/zondag bezig met Map editor nu zou ik graag m'n eigen Map/Eiland willen voor in GTA SA maken wie heeft een goeie tuturial hiervoor mvg, mekane Bewerkt: 28 maart 2013 door mekane Reageren
.Nicole. Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 (bewerkt) dat weet ik ook niet sorry Bewerkt: 28 maart 2013 door .Nicole. Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 dat weet ik ook niet sorry Dan reageer je toch niet? xD Reageren
.Nicole. Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 ik dacht eerst dat het voor sa was dus moest het wel veranderen Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 Ok, sorry. Gewoon ontopic dan. Reageren
mekane Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 ik dacht eerst dat het voor sa was dus moest het wel veranderen het is ook gta sa Reageren
.Nicole. Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 voor Multiplay of singelplay? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 Ha Mekane, Kun je ons misschien vertellen welk programma je als map editor gebruikt? Gebruik je MED? MTA Map Editor? Sa-MP Map Editor? Dan zal ik eens kijken of ik een tutorial en/of uitleg voor je kan regelen Reageren
mekane Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 Ik gebruik gewoon de map EDITOR van deze site : http://grandtheftauto.filefront.com/file/;52116#Download Reageren
.Nicole. Geplaatst: 29 maart 2013 Rapport Geplaatst: 29 maart 2013 ik zou het dan ook niet meer weten sorry Reageren
.Nicole. Geplaatst: 29 maart 2013 Rapport Geplaatst: 29 maart 2013 je zou mta sa kunnen gebruiken en dan converten via http://gtamap.delux-host.com/converter/ Reageren
mekane Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2013 Bedankt voor de tip ik ga is kijken Reageren
.Nicole. Geplaatst: 29 maart 2013 Rapport Geplaatst: 29 maart 2013 en lukt het al een beetje? Reageren
mekane Geplaatst: 29 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2013 Nee. Ik snap niet hoe ik me map in SA krijg Reageren
SilverRST Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 (bewerkt) MEd? Zo, dat is al een hele tijd geleden dat ik het voor het laatst echt gebruikt heb. Zeker zo een 7 jaar. Maar dat neemt niet weg dat ik me weinig kan herinneren, weet het nog allemaal evengoed alsof het gisteren was. Dus laten we maar even beginnen. Allereerst is het ten zeerste aangeraden om het hele map genaamd "data" te backuppen! Dat kan je vinden in het begin van je GTA SA map. De versie dat je gebruikt is een heel oude versie en tevens ook het eerste versie. De nieuwste is MEd 0.32: http://www.gtavision...download&id=671 Allereerst geef je de path op waar je GTA SA is geïnstalleerd is wanneer je MEd voor het eerst opent. Daarna moet je dit: ' (In het rood gemarkeerde moet je klikken) Je ziet dus een lijst van de steden over het hele GTA SA map die zijn aangegeven in districten. Bijvoorbeeld hierbij is dus de Ganton waar CJ woont in het begin maar ook een deel van de omgeving. Met de W, A, S en D kan je de camera verplaatsen en met de muis de camera ook wijzigen. De bovengenoemde toetsen samen ingedrukt houden met de Shift-knop versnelt de camera verplaatsing. Dan moet je op IPL klikken! En als je iets wilt erbij toevoegen, klik je op rechtermuisknop en kies voor New. Daarna zie je dit: Op de plaats van "Selected" kan je gewoon op Enter drukken en dan kan je zoeken. Je ziet daar een hele lijst en zie je welke objecten er zijn, het kan val alles zijn. Je kan door het hele lijst doorzoeken als je wil. In dit geval wil ik iets simpels doen en heb ik gezocht naar light en kreeg ik het gevonden object wat ik hebben wil. Als je het object hebt wat je hebben wil, klik je dus op OK. Daarna zie je dit: Daarmee kan je dus het positie bepalen waar het object moet staan. Onder het groot in het rood gemarkeerde plaats kan je het object roteren maar dat heb je vast niet nodig. Als je er tevreden bent, klik daarna op OK en dan op: Als het eenmaal gelukt, start je je GTA SA en zoek je naar het object wat je zojuist hebt neergezet. In mijn geval: Begin klein en begin met simpel maar dit is een makkelijk programma waar je later beter word hoe je het gebruiken moet. Succes! Als je nog vragen hebt, kan je ze stellen. Bewerkt: 30 maart 2013 door Blue_V Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.