Jump to content
Thundercover

Tien nieuwe screenshots GTA V

Rockstar heeft zojuist op haar newswire maar liefst tien nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Onder de titel "Sunsets, Seas, Skies and So On..." vinden we prachtige vergezichten met bliksem en prachtige lichteffecten, een blik op het leven onder water, en meer screens van de activiteiten die je in het spel kan uitvoeren, zoals parachutespringen, duiken en het gebruik van een minigun. Genieten!

med_gallery_13783_45_11650.jpg

med_gallery_13783_45_83164.jpg

med_gallery_13783_45_189075.jpg

med_gallery_13783_45_145542.jpg

med_gallery_13783_45_343029.jpg

med_gallery_13783_45_325227.jpg

med_gallery_13783_45_208976.jpg

med_gallery_13783_45_40775.jpg

med_gallery_13783_45_290707.jpg

med_gallery_13783_45_80590.jpg

De grote versies van de screenshots zijn zoals altijd te vinden in onze galerij. Discussieer over deze nieuwe screens in ons GTA:V forum!

GTA V komt op 17 september 2013 uit voor PlayStation 3 en Xbox 360.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Stuk voor stuk prachtige screens! De eerste met het bliksem vind ik toch wel het tofst.

Is dit een soort van theater? Rechts van de helikopter. Interesting.

Dat is de Hollywood Bowl​ (In GTA V waarschijnlijk de Vinewood Bowl.), gelegen ten noorden van Downtown Los Angeles. Het mooie is dat er links een snelweg loopt, die net als in het echt ook langs het amfitheater loopt. Deze snelweg staat bekend als de Interstate 5, en heeft in het spel de bijnaam Los Puerta Freeway.

Er zijn zo ontzettend veel gelijkenissen uit deze screenshots te halen. icon_mrgreen.gif

Aah, bedankt! :D

Rest mij alleen nog de vraag waarom de toren links in aanbouw is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Rest mij alleen nog de vraag waarom de toren links in aanbouw is.

Ik dacht eerst als verwijzing naar de Wilshire Grand, waar oorspronkelijk in 2010 de werken hadden voor moeten worden gestart, maar het project is al meerdere malen vertraagd. Rockstar zal de moeite niet hebben gedaan om die ontwikkelingen op te nemen aangezien de kans bestaat dat het model al klaar was. Daarbij is een gebouw in aanbouw ook gewoon zéér interessant voor een missie en de omgeving. In San Andreas waren ook 2-3 gebouwen in aanbouwe in Los Santos, alleen minder gedetailleerd als hier :3

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Na twee maanden stilzwijgen moesten ze wel eens iets nieuws posten. Leuk dat de minigun terugkeert, als je eens veel chaos wil aanrichten buiten de missies. Ook dat weer is ongelooflijk. Die screen met de bliksemschicht is toch een van de mooiste die ze al gepost hebben. Hopelijk beginnen ze vanaf nu weer regelmatig dingen te posten.

En zoals ik iemand zag opmerken op de newswire van R*: de bomen zijn niet meer onkwetsbaar. Die bij de minigun staat in brand.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Na twee maanden stilzwijgen moesten ze wel eens iets nieuws posten. Leuk dat de minigun terugkeert, als je eens veel chaos wil aanrichten buiten de missies. Ook dat weer is ongelooflijk. Die screen met de bliksemschicht is toch een van de mooiste die ze al gepost hebben. Hopelijk beginnen ze vanaf nu weer regelmatig dingen te posten.

En zoals ik iemand zag opmerken op de newswire van R*: de bomen zijn niet meer onkwetsbaar. Die bij de minigun staat in brand.

Sick had ik nog geen eens opgemerkt, ziet er een beetje uit als bij Far Cry 2 en 3. Hopelijk werkt het ook met andere vegetatie, dat als je een molotov in een grasveld werpt er ook daadwerkelijk brand ontstaat.

Heeft iemand trouwens enig idee of GTA V ook naar de next gen consoles komt?

Bewerkt: door ididdie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Check hem hangen aan die auto. Check het landschap dat te prefereren is boven je vakantiefoto's. Check die details, check die actie, check ELKE PIXEL WANT ELKE PIXEL IS AWESOME

Bewerkt: door SpacyColours

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Check hem hangen aan die auto. Check het landschap dat te prefereren is boven je vakantiefoto's. Check die details, check die actie, check ELKE PIXEL WANT ELKE PIXEL IS AWESOME

Alles van rockstar is awesome Bewerkt: door Larsiexd

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Yessss, dit maakt mijn dag weer een beetje goed. Zonder twijfel zijn dit de mooiste screens van GTA V, tot nu toe! En ook fijn dat Rockstar eindelijk weer eens iets heeft laten horen. Can't wait :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

WOW, prachtige screens dit wordt zeker de beste GTA ooit, wat kan ik nog meer zeggen.... dit bericht van R* ook:

To @icharyd and others who are asking, these screens are from the current generation of consoles.

Bewerkt: door GrandTheftHaye

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...