Jump to content
Thundercover

Tien nieuwe screenshots GTA V


Rockstar heeft zojuist op haar newswire maar liefst tien nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Onder de titel "Sunsets, Seas, Skies and So On..." vinden we prachtige vergezichten met bliksem en prachtige lichteffecten, een blik op het leven onder water, en meer screens van de activiteiten die je in het spel kan uitvoeren, zoals parachutespringen, duiken en het gebruik van een minigun. Genieten!

med_gallery_13783_45_11650.jpg

med_gallery_13783_45_83164.jpg

med_gallery_13783_45_189075.jpg

med_gallery_13783_45_145542.jpg

med_gallery_13783_45_343029.jpg

med_gallery_13783_45_325227.jpg

med_gallery_13783_45_208976.jpg

med_gallery_13783_45_40775.jpg

med_gallery_13783_45_290707.jpg

med_gallery_13783_45_80590.jpg

De grote versies van de screenshots zijn zoals altijd te vinden in onze galerij. Discussieer over deze nieuwe screens in ons GTA:V forum!

GTA V komt op 17 september 2013 uit voor PlayStation 3 en Xbox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik hoop dat dit een stationwagon is. Als je dan auto's kan tunen in gta V ga ik er lekkere grootte zilveren wielen onder zetten. :) 2 grootte uitlaten aan de linker en rechterkant van de achterbumper en ik heb een vette stationwagon. Maar ik ben bang dat het een sedan is. Dan blijft het gewoon een luxe wagen. :)

med_gallery_13783_45_80590.jpg

Zoiets? :D :D

Dodge-Magnum-2.jpg

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vette screenshots! Echt elke afbeelding heb ik met bewondering bekeken. Die bliksem foto vind ik toch wel het mooist van allemaal. Wat ik me af vroeg, zou die bliksem kunnen inslaan? En dat vliegen tijdens onweer best gevaarlijk zou kunnen zijn? De onderwater foto is ook geweldig. Je kunt dus waarschijnlijk ook snorkelen. Ik heb er echt zin in!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegd dat het een screen is uit een shooter met de skyline van Los Santos op de achtergrond er bij geplakt.

Om niet te vergeten dat die screen inderdaad al meer dan een jaar oud is. Maar niet onmogelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...