Jump to content
Thundercover

Tien nieuwe screenshots GTA V

Rockstar heeft zojuist op haar newswire maar liefst tien nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Onder de titel "Sunsets, Seas, Skies and So On..." vinden we prachtige vergezichten met bliksem en prachtige lichteffecten, een blik op het leven onder water, en meer screens van de activiteiten die je in het spel kan uitvoeren, zoals parachutespringen, duiken en het gebruik van een minigun. Genieten!

med_gallery_13783_45_11650.jpg

med_gallery_13783_45_83164.jpg

med_gallery_13783_45_189075.jpg

med_gallery_13783_45_145542.jpg

med_gallery_13783_45_343029.jpg

med_gallery_13783_45_325227.jpg

med_gallery_13783_45_208976.jpg

med_gallery_13783_45_40775.jpg

med_gallery_13783_45_290707.jpg

med_gallery_13783_45_80590.jpg

De grote versies van de screenshots zijn zoals altijd te vinden in onze galerij. Discussieer over deze nieuwe screens in ons GTA:V forum!

GTA V komt op 17 september 2013 uit voor PlayStation 3 en Xbox 360.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Trevor+molotov cocktails+minigun=ultimate rampage....!!!!!!!!!!!!!1

Het zijn de beste screens tot nu toe! De landscape ziet er erg adembenemend uit! Zodra ik GTAV in handen, wordt dat mijn vakantieoord :puh:

Een oud klassiek auto jatten en daar ergens rond rijden en luisteren naar me favoriete muziek.

Die regenboog reflecties van de zon ziet er erg mooi uit, ook echt adembenemend. GTAV op de PC, wanneer kom je uit?? :vp:

PC versie is nog niet bekend. En PS3 en XBOX 360 komen op 17-9-2013.

dit zal zo als gewoonlijk een half jaar later zijn. er zijn al meerdere CV's opgedoken vaan Rockstar personeel waar in staat dat ze werken aan een PC versie het is enkel wachten op de aankondiging

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat lijkt eigenlijk een haven te zijn (?). Met wat gokwerk is dat mogelijk de zogenaamde "Bay City" (Long Beach). Foto is trouwens genomen van rond dezelfde plaats als het vliegtuigje (en nog eentje dacht ik?) De map gaat dus vrij groot zijn als ik het zo zie.

Over die Draw Distance, Rockstar had gezegd dat ze de map ten allen tijden geladen willen hebben. Dus dan kan de Draw Distance natuurlijk omhoog. Gaat wellicht resulteren in een lange laadtijd in het begin van de game.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik begin me eig af te vrage, of Rockstar ons niet aan het trollen is;

De kwaliteit van de screenshots ligt veel lager dan die van games die die eerder uitkwamen, zelfs vind ik de screens van MP3 van een veel betere kwaliteit als die van GTA5?

Denken jullie dat ze de screens express wat shittier laten uitzien, maar uiteindelijk gaan uitpakken met zieke graphics, en zo echt iedereen weer verbazen?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik begin me eig af te vrage, of Rockstar ons niet aan het trollen is;

De kwaliteit van de screenshots ligt veel lager dan die van games die die eerder uitkwamen, zelfs vind ik de screens van MP3 van een veel betere kwaliteit als die van GTA5?

Denken jullie dat ze de screens express wat shittier laten uitzien, maar uiteindelijk gaan uitpakken met zieke graphics, en zo echt iedereen weer verbazen?

Die van MP3 kan je niet echt vergelijken met GTAV aangezien die niet zo echt zwaar is als GTAV.

En bovendien is MP3 ook erg snel voor de PC uitgekomen. Maaruh, wat is er zo shittier aan GTAV screenshots? Ik vind de screenshots werkelijk echt zeer prachtig.

Of het nou console versie is of de PC versie, I don't give a shit. Mij gaat het erom wat je in het spel kunt doen qua gameplay en mogelijkheden.

Voor graphics kan je Battliefield 4 kopen waarvan Frostbite Engine 3 is gebouwd.

Trouwens, Rockstar Games heeft EA getrolld.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Direct ben ik weer helemaal positief over deze 10 screenshots alleen nu nog ff een trailer met de release date erin + een speelbare demo van een missie deze zomer( gebeurt niet maar je mag hopen) en paar kleine screenshots :puh: dan ben ik tevreden tot de game uit is.

Joah. Jij snapt het:) trailer 3 Gameplay trailer en een speelbare Demo voor xbox en ps3!!

laat ze maar ons ook maar ff tevreden houden met een demo die speel ik dan non stop XD maar dan ook met info over 1 radio zender met 1 of 2 nummers erin die al bevestigd zijn

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Was er wel ooit een GTA demo? Zo nee, dan is de kans op een GTAV demo wel heel erg klein.

Waren uberhaupt ooit al demo's mogelijk met ps/ps2? Nee?

Geen idee wat je probeert duidelijk te maken maar ik legde gewoon uit dat de kans op een GTA demo heel erg klein is. Meer niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jij hebt klaarblijkelijk nooit een EA Game gespeeld... Ik heb een Burnout 3 Takedown-demo, een NFS Underground 2-demo en nog wel meer van dat.

Maar ik zie Rockstar nooit een GTA-demo uitbrengen. Ik zie ze überhaupt al niet snel een demo uitbrengen, dat is gewoon non-R*.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jij hebt klaarblijkelijk nooit een EA Game gespeeld... Ik heb een Burnout 3 Takedown-demo, een NFS Underground 2-demo en nog wel meer van dat.

Maar ik zie Rockstar nooit een GTA-demo uitbrengen. Ik zie ze überhaupt al niet snel een demo uitbrengen, dat is gewoon non-R*.

Inderdaad, helemaal mee eens.

Er hoort helemaal geen GTA demo uit te komen. Wat is het nut ervan?? Het verpest het hele bom, hele vuurwerk, je weet dan wat je kunt verwachten.

Er is dan geen explosie meer. Explosie is dan veel minder wanneer je het hele volle spel hebt. Hou dat demo gebeuren lekker voor EA.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad, helemaal mee eens.

Er hoort helemaal geen GTA demo uit te komen. Wat is het nut ervan?? Het verpest het hele bom, hele vuurwerk, je weet dan wat je kunt verwachten.

Er is dan geen explosie meer. Explosie is dan veel minder wanneer je het hele volle spel hebt. Hou dat demo gebeuren lekker voor EA.

een demo word gemaakt om mensen te overtuigen het gehele spel te kopen dat is bij GTA niet nodig en Rockstar heeft na mijn weten nog nooit een demo uitgegeven

Bewerkt: door punx69

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...