Jump to content
Thundercover

Tien nieuwe screenshots GTA V

Rockstar heeft zojuist op haar newswire maar liefst tien nieuwe screenshots van GTA V geplaatst. Onder de titel "Sunsets, Seas, Skies and So On..." vinden we prachtige vergezichten met bliksem en prachtige lichteffecten, een blik op het leven onder water, en meer screens van de activiteiten die je in het spel kan uitvoeren, zoals parachutespringen, duiken en het gebruik van een minigun. Genieten!

med_gallery_13783_45_11650.jpg

med_gallery_13783_45_83164.jpg

med_gallery_13783_45_189075.jpg

med_gallery_13783_45_145542.jpg

med_gallery_13783_45_343029.jpg

med_gallery_13783_45_325227.jpg

med_gallery_13783_45_208976.jpg

med_gallery_13783_45_40775.jpg

med_gallery_13783_45_290707.jpg

med_gallery_13783_45_80590.jpg

De grote versies van de screenshots zijn zoals altijd te vinden in onze galerij. Discussieer over deze nieuwe screens in ons GTA:V forum!

GTA V komt op 17 september 2013 uit voor PlayStation 3 en Xbox 360.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Waren uberhaupt ooit al demo's mogelijk met ps/ps2? Nee?

Jij hebt klaarblijkelijk nooit een EA Game gespeeld... Ik heb een Burnout 3 Takedown-demo, een NFS Underground 2-demo en nog wel meer van dat.

Maar ik zie Rockstar nooit een GTA-demo uitbrengen. Ik zie ze überhaupt al niet snel een demo uitbrengen, dat is gewoon non-R*.

Inderdaad, helemaal mee eens.

Er hoort helemaal geen GTA demo uit te komen. Wat is het nut ervan?? Het verpest het hele bom, hele vuurwerk, je weet dan wat je kunt verwachten.

Er is dan geen explosie meer. Explosie is dan veel minder wanneer je het hele volle spel hebt. Hou dat demo gebeuren lekker voor EA.

een demo word gemaakt om mensen te overtuigen het gehele spel te kopen dat is bij GTA niet nodig en Rockstar heeft na mijn weten nog nooit een demo uitgegeven

Precies.

R* heeft helemaal geen reden nodig om ons te overtuigen waardoor een demo nodig is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoef noch demo noch gameplay, ik wil me totaal laten verassen. ^^

Ik eigenlijk ook (A) tzou wel leuk zijn om een demo die je 10/15 minuten kan spelen. En dat dan net als Just Cause 2 niet alles beschikbaar is

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Aangezien ik me meestal focus op de voertuigen:

actual_1364387804.jpg

DMC DeLorean? (DeLuxo) ;O

delorean-front.jpg

goed gezien, Ik denk namelijk niet dat het een delorean is. kijk maar naar de plek van het nummerbord en de spiegels en dat logotje in het midden.

Bewerkt: door dionkoffie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu hebben al 3 mensen "het logo" als argument gebruikt om te zeggen dat het geen DeLorean is (bedankt MythBuster om even aan te tonen wat het wel was, zie de lichten nu ook) maar mocht Rockstar daadwerkelijk een DeLorean in de game stoppen dan is de kans best groot dat het een Vapid zou zijn. Of Brute of Bravado :3

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...