Faenty. Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 (bewerkt) Er s op reddit een (mogelijke) stunt van R* opgedoken: Echt? Nep? In ieder geval awesome! EDIT: Op de laatste foto kun je nog de lijnen zien van de auto V en de hond art (links) Bewerkt: 31 maart 2013 door Pwned. Reageren
Basssss Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Awesome. Kan me herinneren dat ze iets soortgelijks hadden gedaan met IV. Ben benieuwd hoe dit eruit zit als het af is. Reageren
Lars Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Ja hoor. Er staat weer een helicopter links boven in yay Reageren
PrioX Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Linksboven staat volgens mij een artwork van de Buzzard die nog niet vrijgegeven is. Ik kan alleen maar hopen dat het echt is. Had de fotograaf niet even kunnen wachten tot ie klaar was. Dan hadden we hem nu volledig gehad. Reageren
Faenty. Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Linksboven staat volgens mij een artwork van de Buzzard die nog niet vrijgegeven is. Ik kan alleen maar hopen dat het echt is. Had de fotograaf niet even kunnen wachten tot ie klaar was. Dan hadden we hem nu volledig gehad. Ze waren even gestopt + hij heeft/had dingen te doen Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Ah, mooi, waar is die foto eigenlijk genomen? Fotograaf had in ieder geval even kunnen wachten, ja. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 New York En ik snap best dat hij direct een foto heeft genomen: als je een dergelijke beschildering ziet ga je niet staan wachten tot het af is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Dit heeft wat weg van lichtelijk getroll van Rockstar. "Laten we een halve cover op een muur schilderen." De helikopter ziet er trouwens gewoon uit als een standaard Maverick. Is echt geen Buzzard volgens mij :3 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 (bewerkt) Zijn ze ook al bezig bij het Figueroa Hotel in Los Angeles? Het bedin komt overigens precies overeen met dit plaatje: Maar die zal iemand wel zelf gemaakt hebben n.a.v. deze mural, gezien die helikopter linksboven Het is trouwens op 190 7th Avenue South, New York, Verenigde Staten ofzo, zoek maar op op Google Maps Bewerkt: 31 maart 2013 door _Night-Men_ Reageren
p-p Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 (bewerkt) Dit vind ik wel speciaal, gemengde gevoelens: of het is een 1april grap, maar dat zou dan wel heel erg duur zijn, of... Het is zoals ze dat ook bij GTA IV hebben gedaan: Daar hadden ze het ook op een gelijke manier op de muur geschilderd. Echter, in de beschrijving van die video staat ook een aankondiging voor een nieuwe trailer ("Move up Ladies"). Wie weet gaat R* dit opnieuw doen!! Dan komt er zeer waarschijnlijk de komende week of die daarna een video van het proces van schilderen en eventueel dus zelfs een nieuwe trailer! Time will tell... Laten we maar gewoon afwachten. Bewerkt: 31 maart 2013 door p-p Reageren
Faenty. Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 (bewerkt) Ah, mooi, waar is die foto eigenlijk genomen? Fotograaf had in ieder geval even kunnen wachten, ja. 7th ave in the west village. Bewerkt: 31 maart 2013 door Pwned. Reageren
p-p Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 (bewerkt) Voor de mensen die geen Twitter hebben, of dit niet 1-2-3 meekrijgen heb ik nieuws via een tweet van Rockstar! Zoals te zien is: R* zal de muurschildering morgen af hebben, met een digitale versie van de officiële boxart later deze week (of misschien weken?)! Nog even wachten en we weten dus hoe de cover van het langverwachte GTA V eruit gaat zien! Wereld nieuws? Misschien niet, maar toch zeker het vermelden waard! Bron: R* twitter >>> Door Kitsflikker: Topics samengevoegd.<<< Bewerkt: 31 maart 2013 door Kitsflikker Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Wou 't net zeggen. 1 april? Reageren
p-p Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Daar zat ik ook over te denken ja, zie ook mijn reactie in het ander topic over de boxart, maar ik denk niet dat het een 1 april grap is, althans niet het schilderen, dat is volgens mij een te duur en groot project voor een grap. Misschien verzinnen ze er nog iets omheen, wie weet.. Reageren
Woody268 Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 (bewerkt) Ik ben wel benieuwd naar de uiteindelijk boxart. Bewerkt: 31 maart 2013 door Woody268 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.