Jump to content

Faenty.

Recommended Posts

Great news, ben benieuwd! Al is het wel een beetje bekend hoe het eruit gaat zien, het blijft toch fijn dat Rockstar Games de boxart eindelijk officiëel beschikbaar zal stellen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jeuj :) Fijn om zoiets te horen. En maak je maar geen zorgen om een eventuele 1-april grap, een dergelijk iets is vragen om kritiek, en wat GTA V betreft is kritiek van hun fanbase zowat het laatste waar Rockstar op wacht.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo weet je dat zeker?

EDIT:

Het is wel een heel mooie 1 april grap van iemand met Photoshop talent. Nu hopen dat het toch echt is en R* weer los gaat met de promo voor GTA5.

Nee het is geen 1 april grap, er zijn nog een heleboel andere foto's gemaakt, ook die staan op Reddit. Twee voorbeelden:

JzMWvdg.jpg

wX0dw0m.jpg

Hier de gebruiker die alle foto's had gepost. Er staan nog een aantal links.

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Jup, maar dat is ook vrij logisch. Het lijkt me onmogelijk om zo'n tekening enigszins gedetailleerd te maken zonder eerst alles uit te tekenen. Volgens mij gebeurt dat met sommige (professionele) graffiti net zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er rechts van de box art nog iets komt te staan als: pre order now, anders hadden ze dat al lang zwart geschilderd volgens mij. Ik hoop dat die snel af is.

Hij is al half geschillderd, wees tevreden dat ze eerst de boxart schilderen dan de lege vakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...