Jump to content

Watch Dogs


pilot

Recommended Posts

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    22

  • thebig

    14

  • 3L1077

    13

  • Michael

    10

Top Posters In This Topic

Vanmorgen gekregen via Bol.com, plus een email met een code voor 3 of 4dlc`s, kleding, wapens en game uitbreiding (uit mn hoofd, weet niet zo precies meer) omdat ik zo vroeg??? ge pre ordert had, naja nog geen week geleden maargoed bedankt Bol.com, nog niet zo veel gespeeeld maar idd de besturing is wel heeeeel arcade helemaal de schade) met cockpitt vieuw vind ik het wel lachen, het hoort mischien een beetje bij dit spel, ik moet stoppen met alles met gta te gaan vergelijken dan denk ik dat ik me met dit spel ook wel heel wat uurtjes ga vermaken.

Moet er gewoon ff goed in komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste missie bekeken en het lijkt me een heel gaaf spelletje, ik ga hem nog niet kopen, maar zeker als ik eens de geld ervoor heb. :puh:

:7

Ik weet niet of ik hem ga halen, hacken enzovoort vind ik wel leuk maar ik moet nog ff kijken of ik überhaupt wel tijd heb om het te spelen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heb vanmiddag Watch Dogs binnengekregen. is een erg leuk spel! Erg uitgebreid, elke NPC lijkt wel uniek. Wel even wennen aan de besturing.

Verklaart uw nader, is de besturing zo raar dan?

Nee dat valt wel mee. Het is alleen eventjes wennen omdat ik de GTA-besturing gewend ben. Springen of klimmen is rondje i.p.v. vierkantje, achteruit kijken in de auto is kruisje i.p.v. de joystick, etc. Maar verder valt het wel mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet zeggen dat ik het persoonlijk wel een verslavend spel vind worden (moeite om te stoppen s`avonds/s`nachts), en bijv het rijden nu juist perfect vind passen bij dit spel(vooral cockpitt vieuw), het zal grafisch mischien dan wel allemaal niet top zijn(persoonlijk geen last van) en her en der nog niet kloppen, ik ben er wel blij mee en naast GTA5 en mindere mate BF4 en mooie toevoeging voor mjn consoles games als ik zin heb om mi of meer wat mindere serieuser spellen te spelen dan mijn race games op de pc, nu Assetto Corsa en WRC4 en halfweg Juni komt Grid Autosport wat, zoals het ernu uitziet, gelukkig weer meer de oorspronkelijke Grid wordt dan het drift to win handle Grid2

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Na veel filmpjes op YouTube te hebben gekeken kan Watch Dogs me nog niet overtuigen. Als hij goedkoper wordt zal ik misschien overwegen hem te kopen, maar nu lijkt hij me het geld nog niet waard. Maar goed, wie ben ik om de game te beoordelen terwijl ik hem zelf nog niet gespeeld heb...

Link to comment
Delen op andere websites

Na veel filmpjes op YouTube te hebben gekeken kan Watch Dogs me nog niet overtuigen. Als hij goedkoper wordt zal ik misschien overwegen hem te kopen, maar nu lijkt hij me het geld nog niet waard. Maar goed, wie ben ik om de game te beoordelen terwijl ik hem zelf nog niet gespeeld heb...

Ik ben het volledig met Kai eens, ik wacht ook af totdat de prijs wat lager wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ahh, Watchdogs. Dit spel heeft mij binnen 72 uur volledig in zijn macht gekregen. De eerste keer dat ik dit spel speelde, dat was ongeveer 4 dagen geleden, ging de PS4 na 10 minuten weer uit. 'Wat een slecht, kwalitatief uitermate teleurstellend spel', dacht ik. Hoe anders ik de volgende ochtend erover zou denken, daar wist ik nog niks van af.

De volgende ochtend was aangebroken. Ik had niks te doen en van het een kwam het andere en daar zat ik achter het speelstation 4. De Watchdogs CD werd weer gulzig opgeslokt en binnen no-time stond ik als Aiden Pearce in Chicago, USA. Verwachtingen had ik niet meer, gezien de try-out van de vorige dag. Maar na een halfuurtje stond ik met een groot, gapend gat onder mijn neus naar het beeldscherm te staren. Vanuit mijn tenen kwam er een onstuitbare drang om dit spel te spelen. Watchdogs had mij te pakken. Nog steeds weet ik niet hoe dat nou komt. 24 Uur geleden zat ik te mekkeren over het feit dat de politie NPC's doodrijd als ze je achtervolgen, dat de besturing te wensen over liet en dat je met een kleine auto zonder enige schade vrachtwagens aan de kant kon duwen wat je bijna tot niet afremt. Is het het goede verhaal? De mooie graphics van een next-gen console en game? De setting? Joost mag het weten, maar man wat is dit een goed spel. Ik heb nu, en dan spreken we over drie dagen verder, de story line uitgespeeld, maar klaar met het spel? Dacht het niet. De vele side-misse's houden het spel in leven en ja, je bent er erg lang mee bezig om dit spel 100% uit te spelen.

Heb je niets te doen? Zijn al je vrienden op vakantie? Pak een stoel, drinken, eten, een emmer en sluit de kamer af, start de PS4, ram de CD van Watchdogs erin en begin met het avontuur van Aiden Pearce, de hoofdpersoon in dit spel. Als je door de zure appel hebt gebeten, zie je de schoonheid en de sublieme speelwijze van het spel. F*ck yeah, zal je denken.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...