Jump to content

Watch Dogs


pilot

Recommended Posts

Bij mij zou het pal in/voor mijn examens vallen. Niet echt het ideale ogenblik dus :N

Langs de andere kant dacht ik toch niet dat ik hem op de release ging halen, ik ben er van overtuigd dat het z'n geld waard is, maar het wordt toch goedkoper na een paar maand bloos.gif

Ofwel zet ik nog wat geld opzij...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    22

  • thebig

    14

  • 3L1077

    13

  • Michael

    10

Top Posters In This Topic

  • 1 maand later...

Er zijn ondertussen nog enkele video's uitgegeven.

Lijkt me voor zich te spreken. Vertelt voor de eerste keer wat meer over de storyline van Watch Dogs. Ik moet zeggen dat ik er nu niet meteen zo enthousiast van word. Buiten dat lijkt het gezicht van de hoofdrolspeler nog wat aangepast.

Een officiële Playstationtrailer. Blijkbaar zijn er wat exclusieve dingetjes te krijgen.

Wat sfeerbeelden van Chicago en wat uitleg over een paar features van de game. Niets nieuws.

Link to comment
Delen op andere websites

Langs de ene kant ziet dit er echt een zalige game uit, en een fantastisch verjaardagscadeau. Langs de andere kant ben ik bang voor de eentonigheid; ik vrees een beetje dat het altijd hetzelfde gaat worden: stoplicht veranderen, paaltje omhoog, brug omhoog, en daar blijft het bij. Weet ik nu natuurlijk nog niet, maar ik kan alleen maar hopen dat het niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kost een nieuwe videokaart ongeveer? :7

Ligt eraan wat voor videokaart je neemt. ;)

Dit spel spreekt mij wel aan, vooral het hacken van verschillende dingen lijkt mij wel gaaf! :)

De GTX videokaart die Big Boss aanbeval en waarbij je het spel gratis krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...