myron.b Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 De bedoeling van dat Online Discription is dat elk team (?) een bestand moet encrypten binnen een bepaalde tijd. Vervolgens moet het andere team diegene die het bestand heeft zien te killen. Daarna het bestand zien te bemachtigen, waardoor hun het vervolgens verder encrypten. Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Dat heb ik echt nooit gezien op de PS4... Er was ook geen enkele trophy aan gekoppeld... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Krijg hem ergens deze dagen binnen samen met mijn nieuwe PS4 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Is het eigenlijk mogelijk om auto's op te slaan in dit spel? in garages, parkeerplekken of dergelijke? Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Dat kan niet. Je hebt in Watch Dogs geen garages of iets dergelijks waarin je je auto kunt parkeren. Wel kun je je mobiele telefoon gebruiken om op elk moment auto's af te laten leveren. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 De meeste moet je eenmaal kopen, daarna kun je ze altijd gratis laten leveren. Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Ga hem binnenkort kopen voor de PS3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Als ik het verschil tussen GTA IV en Watch Dogs zie, is er bijna geen verschil. GTA IV is van 2008 en Watch Dogs van 2013, maar ik ga echter geen Watch Dogs kopen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Ik wil wel weten op welke console je dan speelt en/of op welke settings Op PS3, en 360 ziet IV er (bijna) beter uit ja, maar als je op Max Max gaat spelen niet hoor. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Heb hem sinds donderdag op de PS4. Heb hem bijna rond. Heb er tot nu toe van genoten. Goede graphics, mooie map, en, iets wat me verbaasde nadat ik sommige berichten had gelezen, een goed verhaal tot nu toe! Alleen had Clara van mij dan weer niet dood gehoeven. En die werd ook weer zo oneervol neergeschoten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.