Volgers 0 Boxart Grand Theft Auto V onthuld Door Flitskikker, 2 april 2013 Bericht rapporteren Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper. Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gortig Geplaatst: 3 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 april 2013 ai ai ik kan echt niet wachten Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 3 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 april 2013 ai ai ik kan echt niet wachten Het wachten wordt je te gortig, gortig? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 april 2013 Is het niet een beetje de bedoeling dat ontwikkelaars met dit soort dingetjes de spanning/interesse opvoeren? Want ik krijg door dit soort nieuws alleen maar zin in GTA V, hoor. Raak je meer geïnteresseerd dan je al was vanwege een Boxart? Of was je al ultiem geïnteresseerd, en vind je het daarom zo speciaal? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 3 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 april 2013 Er is toch een verschil tussen zin hebben en interesse hebben... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 april 2013 Duh. Maar in de eerste zin schrijft hij toch dat Rockstar de interesse wil verhogen? Daar ga ik op in. -.-' Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 april 2013 (bewerkt) Is het niet een beetje de bedoeling dat ontwikkelaars met dit soort dingetjes de spanning/interesse opvoeren? Want ik krijg door dit soort nieuws alleen maar zin in GTA V, hoor. Raak je meer geïnteresseerd dan je al was vanwege een Boxart? Of was je al ultiem geïnteresseerd, en vind je het daarom zo speciaal? Niet zodanig door de boxart zélf, maar door het feit dat Rockstar Games weer met nieuws komt. Dit kan toch een hint zijn naar meer nieuws in korte tijd? Je weet maar nooit. Bewerkt: 3 april 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 4 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 april 2013 Rockstars wegen zijn ondoorgrondelijk. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 4 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 april 2013 - Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 4 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 april 2013 Eindelijk zeker beter dan IV boxart, soort van "feel good" sfeer. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 4 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 april 2013 Een boxart is volgens mij juist een heel belangrijk onderdeel van een game, het moet immers mensen aantrekken. Als ik in een winkel sta en ik zie een game met een saai of lelijk doosje dan ben ik al minder geneigd om dat spel uit de schappen te pakken. Mooie boxart! Echt weer de herkenbare indeling (helicopter linksboven, motor rechtsboven enz.). En inderdaad zoals veel mensen voor mij al zeiden: het ziet er kleurrijk uit. Het heeft wel wat. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 5 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 5 april 2013 we hebben nu de cover nu de inhoud nog al met al een mooi stukje artwork Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 5 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 5 april 2013 we hebben nu de cover nu de inhoud nog al met al een mooi stukje artwork ik kan je nu al de inhoud geven... Moet je alleen even mee gaan naar New York hoofd kantoor van R* Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gtaboy2013 Geplaatst: 6 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2013 (bewerkt) Toen ik heb voor het eerst zag dacht ik wow is dat nou GTA 6! Maar het is GTA 5, die mobiel vind ik erg mooi het is een iPhone 4(s)of miss de iPhone 5. En nu alleen nog de achterkant. Bewerkt: 6 april 2013 door gtaboy2013 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2013 Die mobiel is de iFruit. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2013 Die mobiel is de iFruit. Gebaseerd op iPhone. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper.
Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites