Jump to content

Recommended Posts

Is het niet een beetje de bedoeling dat ontwikkelaars met dit soort dingetjes de spanning/interesse opvoeren? Want ik krijg door dit soort nieuws alleen maar zin in GTA V, hoor. :D

Raak je meer geïnteresseerd dan je al was vanwege een Boxart? Of was je al ultiem geïnteresseerd, en vind je het daarom zo speciaal?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het niet een beetje de bedoeling dat ontwikkelaars met dit soort dingetjes de spanning/interesse opvoeren? Want ik krijg door dit soort nieuws alleen maar zin in GTA V, hoor. :D

Raak je meer geïnteresseerd dan je al was vanwege een Boxart? Of was je al ultiem geïnteresseerd, en vind je het daarom zo speciaal?

Niet zodanig door de boxart zélf, maar door het feit dat Rockstar Games weer met nieuws komt. Dit kan toch een hint zijn naar meer nieuws in korte tijd? Je weet maar nooit. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een boxart is volgens mij juist een heel belangrijk onderdeel van een game, het moet immers mensen aantrekken. Als ik in een winkel sta en ik zie een game met een saai of lelijk doosje dan ben ik al minder geneigd om dat spel uit de schappen te pakken.

Mooie boxart! Echt weer de herkenbare indeling (helicopter linksboven, motor rechtsboven enz.). En inderdaad zoals veel mensen voor mij al zeiden: het ziet er kleurrijk uit. Het heeft wel wat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toen ik heb voor het eerst zag dacht ik wow is dat nou GTA 6! Maar het is GTA 5, die mobiel vind ik erg mooi het is een iPhone 4(s)of miss de iPhone 5. En nu alleen nog de achterkant.

Bewerkt: door gtaboy2013

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...