Volgers 0 Boxart Grand Theft Auto V onthuld Door Flitskikker, 2 april 2013 Bericht rapporteren Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper. Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 april 2013 Natuurlijk, maar hier is het de iFruit. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 8 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 april 2013 Wel, zeker mooie boxart. Ze houden vast aan bepaalde tradities (helikopter linksboven, babe in het midden links) en ik vind het er meer cartoony uitzien dan de andere boxarts, al kan dat aan mij liggen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 8 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 april 2013 Wel, zeker mooie boxart. Ze houden vast aan bepaalde tradities (helikopter linksboven, babe in het midden links) en ik vind het er meer cartoony uitzien dan de andere boxarts, al kan dat aan mij liggen. Ik vind het er juist gewoon vrolijker uitzien. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 april 2013 Cartoony sluit dan ook "vrolijk" niet uit. Maar het is wel waar. Als ik de box-arts onder mekaar houdt dan is deze veel kleurijker dan zijn voorgangers. Veel meer felle kleuren in ieder geval. De vormgeving is ook weer anders gedaan dan bij IV (dat op zijn beurt een andere stijl had dan de III-era) Het lijkt een beetje op een hybride van de 2 voorgaande era's. Puur op vlak van box-arts dan. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 8 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 april 2013 Boxart is heel leuk en prachtig gemaakt, veel beter dan die van GTAIV. Maar een boxart? Wil liever de dvd's van het spel dan een boxart, niet om geil te worden van een boxart. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 april 2013 Jij wilt zeker dvd's omdat die een holletje hebben, waar je lekker geil je vinger in steekt. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 9 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 april 2013 is jullie trevors tattoo ook opgevallen? "cut here" Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 april 2013 Al lang hoor. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 9 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 april 2013 Jij wilt zeker dvd's omdat die een holletje hebben, waar je lekker geil je vinger in steekt. Gedraag je toch niet als een kind, hoe oud ben je nou? Als ik het spel koop, verdwijnt de box toch ergens. Just install and play. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 april 2013 Jij wilt zeker dvd's omdat die een holletje hebben, waar je lekker geil je vinger in steekt. Gedraag je toch niet als een kind, hoe oud ben je nou? Als ik het spel koop, verdwijnt de box toch ergens. Just install and play. Man, was gewoon een grapje hoor, kon het niet laten. :$ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 april 2013 Als ik het spel koop, verdwijnt de box toch ergens. Just install and play. Als GTA-fan doet het toch wel een beetje pijn als je zoiets leest. No love for the casing Al mijn GTA's (en andere games) staan keurig op een schap. Zodat ik ze kan bewonderen wanneer ik wil. Kan binnekort deze knappe Box-Art bij. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 9 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 9 april 2013 Als ik het spel koop, verdwijnt de box toch ergens. Just install and play. Als GTA-fan doet het toch wel een beetje pijn als je zoiets leest. No love for the casing Al mijn GTA's (en andere games) staan keurig op een schap. Zodat ik ze kan bewonderen wanneer ik wil. Kan binnekort deze knappe Box-Art bij. Haha, geen hard feelings. De boxart van GTA SA heb ik met respect opgeborgen en zo in mijn kast opgeborgen dat het netjes blijft. Of het een boxart is of niet, het is een boekje waar je je DVD in bewaart. GTA SA vind ik het geweldigste spel aller tijden en ja, goed bewaren dat boekje. Met GTAIV was dat anders. Was al na 1 of anderhalf jaar uitgekeken en het dus maar gewoon in me bureaula verborgen en hapt het naar stof. Echt een krachtige verhaallijn en zo, maar als het om fun gaat, niet echt. Met GTAV, tja we moeten nog lang wachten helaas. Hoop dat het een boekje is, zoals bij GTA SA. @3L1077, ok, dan is het goed xD. Maare, heb je dan ervaring mee dan? lol Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 10 april 2013 Bericht rapporteren Geplaatst: 10 april 2013 Een mooie dit keer kleurrijke boxart, alleen dat gasmasker vind ik niet bijpassend. Voor de rest ziet het er prima uit, typisch GTA. Ik blijf de boxart van GTA San Andreas het beste vinden, vooral de PC versie waar er ook nog eens zo'n tweede kartonnen doosje om heen zit is erg nice. Daar heb ik er nog 2 van liggen hier thuis. Wat de GTA V boxart betreft ben ik toch benieuwd in hoe ver dieren verwerkt zijn in de game, een aantal jaar geleden met de geruchten rond San Andreas zouden er eerst ook dieren in zitten. Die bleekt amper het geval te wezen op wat meeuwen en vissen na. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper.
Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites