Jump to content

Wat is jouw favoriete EE uit welke GTA dan ook?


Dotz

Recommended Posts

Zelf vind ik easter eggs ontzettend interessant! Nu vroeg ik me eens af welke easter eggs jullie nou het leukst, indrukwekkendst of grappigst vinden, of welke EE simpelweg het eerst in je op komt! Kortom; wat is jouw favoriete easter egg?

Hier volgen de easter egg-pagina's van de desbetreffende GTA's op wikigta met hun bijbehorende topic:

[table=header]WikiGTA Pagina | Topic

Grand Theft Auto 1 | GTA1 Easter Eggs

Grand Theft Auto London | GTA London Easter Eggs

Grand Theft Auto 2 | GTA2 heeft geen EE-topic

Grand Theft Auto III | GTA III easter eggs

GTA Vice City | GTA Vice City Easter Eggs

GTA San Andreas | Verwijzingen & Geintjes topic

GTA Advance* | easter egg's

GTA Liberty City Stories | Easter Eggs

GTA Vice City Stories | Het grote Eastereggtopic!

Grand Theft Auto IV | Het grote Easter Eggs-topic

GTA Chinatown Wars | Het grote Eastereggtopic!

Grand Theft Auto V | n.v.t.**[/table]

*Vroeger had GTA Advance nog een eigen easter egg-pagina, deze is verwijderd. Mocht je hem nog terug willen zien dan kan dat via internetarchieven zoals hier en hier. Veel bijzonders is er echter niet te zien, vandaar dat hij verwijderd is, denk ik.

**GTA V heeft nog geen echt Easter Egg-topic, zodra iemand er een opent zal ik de link hier neer zetten.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

De echte Easter Egg uit VC is natuurlijk een geweldige verwijzing, maar het is niet mijn favoriet. Die titel zal wel naar de "Hello again! :) " uit LCS moeten gaan. Ik vind het echt een geweldige droge Easter Egg, maar dan moeten we er natuurlijk ook de oorspronkelijk verwijzing bijhalen.

lcsigns6ju.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die eerste van III die Phoenyxar postte erg goed, en die van LCS (die ik nog niet kende) maakt 't nog beter :puh:

Waar ik vooral van geniet zijn kleine verwijzingen naar voorgaande GTA's. Zoals de actiepoppen van characters van VC in Zero's RC shop (SA), en de CD's van OG LOC in je safehouse in IV.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

De maan vind ik ook geniaal! Hopelijk zit dat weer in GTAV :$ :) GTA III is dan wel mijn favoriete GTA, maar die ''You weren't supposed to be able to get here, you know?-EE vond ik niet zo sterk, de verwijzingen uit beide GTA LCS-stories vond ik dan wel eer wat leuker! :) !

Ondanks dat ik niet zoveel met GTA Vice City heb vind ik die EE van het Chariot Hotel wel vet!

EGG_CHa.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

De maan vind ik ook geniaal! Hopelijk zit dat weer in GTAV :$ :) GTA III is dan wel mijn favoriete GTA, maar die ''You weren't supposed to be able to get here, you know?-EE vond ik niet zo sterk, de verwijzingen uit beide GTA LCS-stories vond ik dan wel eer wat leuker! :) !

Ondanks dat ik niet zoveel met GTA Vice City heb vind ik die EE van het Chariot Hotel wel vet!

EGG_CHa.JPG

Die is ook gewoon fan-tas-tisch. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een topic openen met exact dezelfde vraag als een MAF-item, dat is prima, maar zet in de openingspost dan wel even een linkje naar het betreffende item hè. Wel zo netjes. Dus, bij dezen: MAF had afgelopen zondag al een item over de beste en leukste easter eggs uit de GTA-serie, met daarbij een top-5 én de vraag wat jullie favorieten zijn: *KLIK*.

Dat zijn dan ook meteen een paar van mijn absolute favorieten, alhoewel ik die van de muur in GTA III en het Chariot Hotel in Vice City ook erg leuk vind :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...