Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 3.0 - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

Ik zie geen muziek hoor?

Als het goed is zie je op die pagina een kleine play button. Dan hoor je het fragment.

Ik wil hier niets verpesten of zo, maar hoe kunnen jullie zeker zijn dat er geen mensen zijn die dit met shazam, of soundhound, etc doen? :7

Niet.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    21

  • NandroDavids

    18

  • thebig

    16

  • MegaPilot

    13

Ik wil hier niets verpesten of zo, maar hoe kunnen jullie zeker zijn dat er geen mensen zijn die dit met shazam, of soundhound, etc doen? :7

Eerlijkheid.

Voor de gein kijk ik wel eens met Shazam welk nummer het is, maar ik ga niks inzenden als ik het door het gewoon te luisteren niet herkende.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hier niets verpesten of zo, maar hoe kunnen jullie zeker zijn dat er geen mensen zijn die dit met shazam, of soundhound, etc doen? :7

Eerlijkheid.

Voor de gein kijk ik wel eens met Shazam welk nummer het is, maar ik ga niks inzenden als ik het door het gewoon te luisteren niet herkende.

Dat dacht ik net ook. Ik heb het getest net met beide nummers, maar aangezien ik het in beide gevallen zelf niet wist, ga ik niets inzenden. Wat heb je eraan dit te winnen als het niet puur door kennis of eventueel na diepgaand opzoekwerk is. Even op een knopje drukken en het antwoord voorgeschoteld krijgen, daar kan je toch geen goed gevoel over hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je eraan dit te winnen als het niet puur door kennis of eventueel na diepgaand opzoekwerk is.

Inderdaad, niets.

Ik zend niets in als ik het niet weet, simple as that. Ik verlies liever eerlijk te spelen dan door vals te spelen te winnen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...