Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 3.0 - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    21

  • NandroDavids

    18

  • thebig

    16

  • MegaPilot

    13

Kloep, even een tip voor het volgende fragment: wees zeker dat de albumhoes niet meer in het bestand staat. Ik zie hier toch een albumhoes staan. Weet niet zeker of het de juiste is, maar het zou maar eens moeten voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de albumhoes van een single, maar die ken ik toevallig en ik weet dat het niet dat lied is. Dus misschien klopt het zelfs niet eens. Toch bedankt voor de tip.

En het is misschien inderdaad veiliger om in het vervolg alles van youtube te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bevestig mijn status van muzikale heiden maar weer eens deze contest. Commerciële muziek van nu weet ik vrijwel allemaal, maar Bob Dylan: dit nummer heb ik volgens mij nog nooit gehoord :$

De nieuwe dacht ik meteen te hebben, maar na het beluisteren van het nummer dat ik dacht dat het was blijk ik mis te zitten: heb het fragment er niet in gehoord :puh: Dat wordt nog even goed nadenken deze week.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was nochtans een bekend nummer van Dylan. Dat je een paar seconden er niet van herkent of de naam niet weet: tot daar aan toe. Maar dat je het echt niet kent. Dat wordt een dagje dit nummer luisteren op repeat als straf! Of eerder beloning, zou ik zeggen.

Heb nog niet echt nagedacht over de nieuwe opgave.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, enkel m'n grootste concurrent die ook punten pakte deze ronde, dat ziet er dan vrij goed uit :)

Die van deze week is simpel, dus hier zullen vast wel meer deelnemers zijn die punten pakken. Maar dat mag gerust, want inlopen doen jullie deze week niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Verdraaid, ik heb nog eens zo'n Bob Dylan nodig om puntjes op jou in te halen. In de tussentijd blijven we maar aanklampen. Lukt vrij simpel bij deze.

De albumhoes die aan het bestand gekoppeld was had er trouwens helemaal niets mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Verdraaid, ik heb nog eens zo'n Bob Dylan nodig om puntjes op jou in te halen. In de tussentijd blijven we maar aanklampen. Lukt vrij simpel bij deze.

De albumhoes die aan het bestand gekoppeld was had er trouwens helemaal niets mee te maken.

Dat was wss een nummer van Coldplay? Every Teardrop Is A Waterfall? Want dat is het eerste nummer van Hitzone 58, waar Good Girl ook opstaat.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij was het 'Meet me on the equinox' van Death Cab For Cutie. Kan ook zijn dat mijn eigen pc die hoes er heeft opgezet, maar bij de andere fragmenten had ik dat alleszins niet.

Ok, dat kan dan niet van mij afkomen, want ik heb dat nummer niet op mijn PC staan.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...