NandroDavids Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2013 Oei, een paar 1-punters...Kimbra soms vergeten, jongens? De nieuwe ken ik ook, dus weer 2 punten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2013 En ik haak meteen weer aan. Hopelijk kan ik binnenkort weer wat punten goedmaken dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2013 (bewerkt) Ik ben vergeten mijn antwoord in te sturen vorige week Bewerkt: 16 juni 2013 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 *niest* ... Och, kijk eens wat ik hier naar boven blaas. Vast het laagje stof dat erop lag dat me deed niezen. Gaat deze leuke competitie nog door, of was het de bedoeling dat we een weekje oversloegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2013 Door persoonlijke omstandigheden ben ik helaas genoodzaakt deze contest tijdelijk stil te leggen. We gaan zeker nog wel door! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Zo, alsof er niets veranderd is: 2 puntjes binnen voor het laatste fragment, en ik herken de nieuwe meteen. Of ik op dat laatste trots moet zijn, dat laat ik graag in het midden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2013 Potverdikke, dit is de tweede week op rij dat ik werkelijk geen flauw idee welke artiest of welk nummer het is. Er schiet me niets te binnen wat het eventueel zou kunnen zijn Vorige week viel de schade mee, hopelijk deze week dan ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2013 Vorige week viel de schade mee, hopelijk deze week dan ook... Vooralsnog wel.Kom op muziekkenners, waar zijn jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Komt me bekend voor maar nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Bah, de vorige had ik toch moeten herkennen. Deze klinkt me totaal onbekend in de oren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Bah, de vorige had ik toch moeten herkennen. Deze klinkt me totaal onbekend in de oren. Dit is minstens zo'n grote hit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Eén van de deelnemers zat er in de buurt, met de gedachte dat het nummer van Britney Spears was. Hanneswasco, ik zal geen namen noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik dacht ook eerst dat het Britney Spears was, maar ik heb er dan toch maar niet op gegokt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 Deze wist ik de eerste seconde, begon spontaan mee te zingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Spannend! (subtiele herinnering voor Kloep ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.