NandroDavids Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Ha, deze weet ik. Mag ik de overwinningsbeker vast even aanraken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 21 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Mag ik de overwinningsbeker vast even aanraken? Nee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Eigenlijk zou het hele forum nu 2 punten moeten kunnen scoren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Alsjeblieft niet, dat levert mij veel te veel werk op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Eigenlijk zou het hele forum nu 2 punten moeten kunnen scoren Nah, ik volg de Top 50 niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik ook niet, dus als dit nummer in de top 40 staat voer ik dat aan als excuus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Eigenlijk zou het hele forum nu 2 punten moeten kunnen scoren Nah, ik volg de Top 50 niet. Als je Belg bent snap ik het. Maar Nederlanders zouden het toch moeten kunnen raden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Als je Belg bent snap ik het. Maar Nederlanders zouden het toch moeten kunnen raden Hou 's op met die hints Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Hou 's op met die hints Ah, de koploper vreest dus toch voor zijn positie ^^ Niet? Edit: Nergens voor nodig aangezien alleen Teh_Ninja en Thundercover nog een reeële kans maken om jou in te halen Bewerkt: 24 oktober 2013 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Wanneer komt er een nieuw fragment? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2013 Mijn excuus voor de afwezigheid. Komende zondag zal ik deze contest voortzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Och ja, komt natuurlijk omdat ik een cryptisch antwoord ingestuurd heb waarbij Kloep een week lang nodig had om het te ontcijferen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Mooi dat we weer verdergaan, ik wil die titel toch 's echt binnenslepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Mooi dat we weer verdergaan, ik wil die titel toch 's echt binnenslepen Ik heb minstens 13 ronden nodig om jou te evenaren, maar dan moet ik alles weten en jij niks inleveren. Mission Impossible... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2013 Is er een keer een kans op me in te lopen, doet niemand het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.